Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: اثر جهت گیری خدمات بر روی عملکرد مالی: نقش واسطه گری رضایت شغلی و رضایت مشتری

محققان و مدیران کسب و کار به طور فزاینده ای به مفهوم جهت گیری خدمات سازمانی علاقه مند اشده اند.

Abstract

Scholars and business executives have become increasingly interested in the concept of an organizational service orientation. Service excellence is a strategic priority and that service significantly affects the creation of superior value, customer satisfaction, competitive advantage, growth, and profitability. The aim of the study is to explore relationships between organizational service orientation, job satisfaction, customer satisfaction and financial performance in banking industry in Turkey. Hypotheses are developed in due course. Next, hypotheses are tested with data collected from a sample of 745 branch managers and employees of banks operating in Turkey. Using structural equation modelling (SEM), results reveal that service orientation is significantly related to job satisfaction, which in turn impacts customer satisfaction, ultimately leading to higher financial performance. Beside service orientation is directly related to customer satisfaction and also to financial performance. At the end, the research findings are discussed and also managerial implications and future research opportunities are presented

چکیده

محققان و مدیران کسب و کار به طور فزاینده ای به مفهوم جهت گیری خدمات سازمانی علاقه مند اشده اند. تعالی خدمات یک اولویت استراتژیک است و آن به طور قابل توجهی تحت تاثیر ایجاد ارزش برتر، رضایت مشتری، مزیت رقابتی، رشد و سودآوری می باشد. هدف از این مطالعه بررسی ارتباط بین گرایشات خدمات سازمانی ، رضایت شغلی، رضایت مشتری و عملکرد مالی در صنعت بانکداری در ترکیه است. نظریات و فرضیات با توجه به دوره ی مورد بررسی اتخاذ میشوند. در مرحله ی بعد، فرضیه ها را با داده های جمع آوری شده از یک نمونه با 745 مدیر شعب شعبه بانکهای عامل در ترکیه می آزماییم. با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM)، نتایج نشان می دهد که جهت گیری خدمات به طور قابل توجهی با رضایت شغلی در ارتباط است، که به نوبه خود بر رضایت مشتری هم تاثیر میگذارد، و در نهایت منجر به عملکرد مالی بالاتر میشود. علاوه بر این جهت گیری خدمات به طور مستقیم با رضایت مشتری و همچنین با عملکرد مالی در ارتباط است. در پایان، یافته های پژوهشی مورد بحث قرار گرفته و همچنین مفاهیم مدیریتی و فرصت های تحقیقات آینده ارائه میشوند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " اثر جهت گیری خدمات بر روی عملکرد مالی: نقش واسطه گری رضایت شغلی و رضایت مشتری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر جهت گیری خدمات بر روی عملکرد مالی: نقش واسطه گری رضایت شغلی و رضایت مشتری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2013
کد محصول
1005057
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
949 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Service orientation
Job satisfaction
Customer satisfaction Business performance
Banking industry

تاریخ انتشار در سایت: 2015-08-02
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید