Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: استراتژی کسب وکار، حقوق و مزایای مدیران اجرایی و عملکرد شرکت

ما در این مقاله، به بررسی تاثیر استراتژی کسب و کار بر کاربرد حقوق و مزایای مرتبط با عملکرد (PLC) و طرح های تشویقی طولانی مدت می باشیم.

چکیده

 ما در این تحقیق، به بررسی تاثیر استراتژی کسب و کار بر کاربرد حقوق و مزایای مرتبط با عملکرد (PLC) و طرح های تشویقی طولانی مدت می باشیم. و همچنین، رابطه بین استراتژی و تناسب ساختار حقوق و مزایا و عملکرد را شرح می دهیم. با استفاده از تجزیه و تحلیل محتوایی و خوشه ای به طبقه بندی استراتژی کسب و کار می پردازیم. همچنین ما دریافتیم که شرکت های تمایز محصول نسبت بالاتری از PLC را در برابر شرکت های هزینه رهبر دارند. نتایج این تحقیق نشان می دهد که عدم تناسب  بین استراتژی کسب وکار و ساختار حقوق و مزایا تاثیر منفی بر عملکرد می گذارد. این مطالعه  به ادبیات حقوق و مزایا مدیران اجرایی کمک می کند. به واسطه شناختن تاثیرات استراتژی کسب و کار بر ساختار حقوق و مزایا که در نهایت عدم تناسب بین استراتژی و ساختار حقوق و مزایا تاثیر منفی بر عملکرد می گذارند.

1-مقدمه

رابطه بین حقوق و مزایای اجرایی و عملکرد شرکت توجه قابل توجهی از محققان و نیز فرهیختگان را به خود جلب کرده است. از دیدگاه نظریه نمایندگی، حقوق و مزایای مرتبط با عملکرد (PLC)  مشوق هایی را برای مدیران فراهم می کند. که ان ها بتوانند اقداماتی را برای بهترین منافع  ذینفعان داشته باشند. (جنسون و کالین، 1979؛  فاما و جنسون، 1983). حقوق و مزایای مرتبط با عملکرد به مدیران  اطلاعاتی را درباره اهمیت نسبی اغلب اهداف رقابتی و انگیزش آن ها ارائه می دهد. بدین منظور برای دست یابی به اهدافی  که با حقوق و مزایا مرتبط هستندتلاش می شود. برای دستیابی به اهدافی که با حقوق و مزایا مرتبط هستند تلاش می شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " استراتژی کسب وکار، حقوق و مزایای مدیران اجرایی و عملکرد شرکت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استراتژی کسب وکار، حقوق و مزایای مدیران اجرایی و عملکرد شرکت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting and Finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1005262
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
260 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Business strategy
Compensation
Cluster analysis
Content analysis
Performance

تاریخ انتشار در سایت: 2015-08-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید