Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: احراز هویت اشخاص با استفاده از تشخیص برجستگی های سطح بند انگشت

در این مقاله یک روش جدید برای احراز هویت اشخاص با استفاده از تصویربرداری سطح بند بازگشت مورد بررسی قرار گرفته است

Abstract

 This paper investigates a new approach for personal authentication using fingerback surface imaging. The texture pattern produced by the finger knuckle bending is highly unique and makes the surface a distinctive biometric identifier. The finger geometry features can be simultaneously acquired from the same image at the same time and integrated to further improve the user-identification accuracy of such a system. The fingerback surface images from each user are normalized to minimize the scale, translation, and rotational variations in the knuckle imageing. This paper details the development of such an approach using peg-free imaging. The experimental results from the proposed approach are promising and confirm the usefulness of such an approach for personal authentication  

چکیده

در این مقاله یک روش جدید برای احراز هویت اشخاص با استفاده از تصویربرداری سطح بند بازگشت مورد بررسی قرار گرفته است. الگوهای بافتی تولید شده توسط خمیدگی بند انگشت برای هر شخص بسیار منحصر به فرد است و باعث می شود که سطح انگشت یک شناسه بیومتریک ویژه باشد. ویژگی­های هندسی انگشت می تواند به طور همزمان از یک تصویر یکسان در زمان یکسانی بدست آمده و برای بهبود بیشتر دقت شناسایی کاربر در چنین سیستمی یکپارچه­سازی شود. تصاویر سطح پشت انگشت از هر کاربر برای به حداقل رساندن مقیاس، تبدیل، و تغییرات چرخشی در تصاویر بند انگشت نرمالیزه می­شوند. در این مقاله جزئیات توسعه چنین رویکردی با استفاده از تصویربرداری بدون حد و مرز بیان شده است. نتایج تجربی حاصل از رویکرد پیشنهادی بسیار امیدوار کننده هستند و کارایی چنین روشی را برای احراز هویت شخصی افراد تایید می­کنند.  

1-مقدمه

رشد سریع در استفاده از اپلیکیشن­ های تجارت الکترونیک و نفوذ فناوری اطلاعات به زندگی روزمره نیازمند شناسایی قابل اعتماد کاربر برای کنترل دسترسی موثر و ایمن است. زيست سنجي (بیومتریک) مبتنی بر دست در سالهای اخیر به طور قابل ملاحظه­ ای مورد توجه قرار گرفته است به طوریکه این رویکرد می­تواند خصوصیات داخلی و خارجی متعددی که در یک فرد کاملا مجزا هستند را استخراج کند. پذیرش و تایید کاربر برای سیستم بیومتریک مبتنی بر دست، بسیار بالا است. این سیستم­ها با معرفی تصویربرداری بدون مرز و غیرلمسی، بسیار کارامدتر و کاربر پسندتر شده اند. 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " احراز هویت اشخاص با استفاده از تشخیص برجستگی های سطح بند انگشت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
احراز هویت اشخاص با استفاده از تشخیص برجستگی های سطح بند انگشت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information Forensics and Security, IEEE Transactions
سال انتشار
2009
کد محصول
1005880
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Finger geometry
finger knuckle
hand biometric
knuckleprint

تاریخ انتشار در سایت: 2015-10-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید