Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: الگوریتم توازن بارگذاری بهبودیافته برای ماژول پلتفرم قابل اطمينان چندگانه

در این مقاله آزمون های مربوط به ماژول پلتفرم قابل اطمینان( TPM، ماژول پلتفرم قابل اطمينان ، قطعه سخت افزاري است که از داده هاي شما محافظت مي کند، در واقع این تراشه یک رمز پرداز ایمن است که کلیدهای رمزنگاری را نگهداری کرده و از اطلاعات محافظت میکند.) انجام گرفته است، و در انتقال شبیه ساز ماژول پلتفرم قابل اطمینان( TPM ) از لینوکس به ویندوز، موفق بوده اند.

Abstract

This paper have accomplished Trusted Platform Module test and have succeeded in porting TPM Emulator from Linux to Windows. According to the TLBA Algorithm, this paper proposes an improved load balancing algorithm of TPM (A-TLBA). A-TLBA makes further optimization and perfection to TLBA. It reflects in the choice of the threshold and considered the heterogeneous environment. A-TLBA improves the efficiency of TPM, reduces the waste of resources effectively and increases the robustness of the algorithm

چکیده

در این مقاله آزمون­های مربوط به ماژول پلتفرم قابل اطمینان( TPM، ماژول پلتفرم قابل اطمينان، قطعه سخت افزاري است که از داده هاي شما محافظت مي کند، در واقع این تراشه یک رمز پرداز ایمن است که کلیدهای رمزنگاری را نگهداری کرده و از اطلاعات محافظت می­کند.) انجام گرفته است، و در انتقال شبیه­ ساز ماژول پلتفرم قابل اطمینان( TPM ) از لینوکس به ویندوز، موفق بوده­اند. با توجه به الگوریتم TLBA، این مقاله، یک الگوریتم توازن بارگذاری بهبود یافته از TPM را با نام A-TLBA پیشنهاد می­نماید. الگوریتم A-TLBA سبب ایجاد بهینه سازی بیشتر و تکمیل نمودن الگوریتم TLBA می­شود. این موارد در انتخاب مقدار آستانه و در نظر گرفتن محیط ناهمگن، منعکس می­شود. الگوریتم A-TLBA سبب بهبود بازده(بهره­وری) TPM، کاهش موثر میزان اتلاف منابع، و همچنین افزایش توان و قدرت الگوریتم می­گردد.

1-مقدمه

 با توسعه فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به منظور حل مسائل ناشی از ناامنی­های ساختار کامپیوتر و شبکه­ ای، و بهبود میزان امنیت اطلاعات کامپیوتری، ارائه ایده­های اساسی برای دستیابی به سیستم قابل اعتماد رو به افزایش است.. 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " الگوریتم توازن بارگذاری بهبودیافته برای ماژول پلتفرم قابل اطمينان چندگانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم توازن بارگذاری بهبودیافته برای ماژول پلتفرم قابل اطمينان چندگانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2011
کد محصول
1007471
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
513 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Load balancing
Multi-TPM
TPM Emulator

تاریخ انتشار در سایت: 2016-03-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید