Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک ساختار مخابراتی جدید برای سیستم های چندعاملی در میکرو شبکه های مستقل

ساختار سیستم‌های چندعاملی (MAS) یک موضوع گسترده برای کاربردهای کنترل پراکنده برای بهره برداری از سیستم قدرت است
Abstract

Multi-Agent System (MAS) architecture is a widely investigated topic for application in distributed control for power system operations. The key quality of MAS is its communication which must be versatile for any MAS based control. In this paper, a new communication algorithm for MAS based on Peer to Peer (P2P) communication agreeing to FIPA (Foundation of Intelligent Physical Agents) specifications is proposed. The proposed scheme has reduced communication steps, reduced burden on agents, and has very fast response compared to other existing P2P and Non-P2P architectures. This scheme is applied for a classic economic dispatch problem based on gradient search optimization and the simulation results are presented.

چکیده

ساختار سیستم‌های چندعاملی (MAS) یک موضوع گسترده برای کاربردهای کنترل پراکنده برای بهره برداری از سیستم قدرت است. ویژگی اصلی MAS در بستر مخابراتی آن است که می بایست برای هر MAS مبتنی بر کنترل، قابل تعمیم باشد. در این مقاله، یک الگوریتم مخابراتی جدید برای MAS مبتنی بر ارتباطات نظیر به نظیر (P2P) مطابق با مشخصه هایFIPA  (موسسه عامل های فیزیکی هوشمند) پیشنهاد شده است. الگوی پیشنهادی مراحل ارتباطی را کاهش داده و نیز بار روی عامل ها را نیز کم کرده است، و پاسخ بسیار سریعی در مقایسه با سایر ساختار P2P و غیر P2P ی موجود از خود نشان می دهد. این الگو برای یک مسئله پخش بار اقتصادی کلاسیک بر اساس بهینه سازی جستجوی گرادیان اعمال شده و نتایج آن نیز ارائه گردیده است.

1-مقدمه

در سیستم های میکرو شبکه، دو نوع از استراتژی های کنترلی در حالت کلی در نظر گرفته شده اند. کنترل متمرکز و کنترل غیرمتمرکز. در یک ساختار متمرکز، تنها یک کنترلر اصلی وجود دارد و باقی کنترلرهای محلی به عنوان سرویس دهنده برای آن عمل می کنند، همانند شکل 1(a). کنترلر اطلاعات و یا وضعیت را از کنترلرهای محلی مختلف دریافت کرده و اقدامات کنترلی لازم را با اعمال سیگنال های کنترلی انجام می دهد. نمونه ای عملی از یک سیستم کنترلی متمرکز، کنترل نظارتی و کسب داده (SCADA) است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک ساختار مخابراتی جدید برای سیستم های چندعاملی در میکرو شبکه های مستقل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک ساختار مخابراتی جدید برای سیستم های چندعاملی در میکرو شبکه های مستقل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power and Energy Society General Meeting
سال انتشار
2016
کد محصول
1009368
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
786 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Multi-Agent System (MAS)
Peer to Peer (P2P) communication
Economic Dispatch (ED)
microgrid

تاریخ انتشار در سایت: 2016-11-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید