Skip Navigation Links

عنوان ترجمه شده مقاله: اعتماد به ارائه کنندگان سرویسهای ابری: مرحله بندی اعتماد و طبقه بندی فاکتورهای اعتماد

مقاله 2017 کامپیوتر با ترجمه در باره محاسبات ابری با عنوان " اعتماد به ارائه کنندگان سرویسهای ابری: مرحله بندی اعتماد و طبقه بندی فاکتورهای اعتماد" را در این بخش دانلود فرمایید.

Abstract

This article aims at helping with the selection of a trustworthy cloud  service provider by presenting a taxonomy of trust factors and outlining its  application in practical scenarios. A brief description of a framework built on this taxonomy is also given

چکیده

هدف از این مقاله کمک به انتخاب ارائه کنندۀ سرویس ابری مورد اعتماد، بوسیلۀ طبقه بندی فاکتورهای اعتماد و مشخص کردن کابردهای این طبقه بندی در سناریوهای عملی است. همچنین، در این مقاله، توصیف خلاصه​ای از چهارچوب برنامۀ ساخته شده بر اساس این طبقه بندی، نیز، ارائه شده است.

1-مقدمه

رایانش ابری، مدلی از فناوری اطلاعات است که شامل همۀ اجزاء رایانش و منابع لازم برای ایجاد و ارائۀ سرویسهای ابری، می باشد. در سالهای اخیر، این روش دارای رشد بسیار سریعی بوده است، می توان این سرعت را به عوامل متعددی نسبت داد. به عنوان مهمترین عامل، الگوی ابری، باعث تسهیل در فرایند تغذیه و بهره​مندی از منابع رایانش شده و هزینه​ها را کاهش می دهد. در بسیاری از کشورها با زیرساخت مناسب اینترنت، سرویسهای مبتنی بر رایانش ابری، به درستی، شروع به مسلط شدن بر حوضه​های معینی از کاربردها شده​اند. این مسئله در بازار کسب وکار بیشتر قابل مشاهده است. علاوه بر فروشندگان بزرگ سرویسهای سنتی فناوری اطلاعات (مانند مایکروسافت آفیس 365، سرویس پستی گوگل) بسیاری از ارائه کنندگان، شروع به ارائۀ سرویسهای ویژه و اختصاصی نموده​اند.انتخاب یکی از این سرویس ها، توسط کاربران، نیاز به ارزیابی مناسب قبل از انتخاب دارد.

رایانش ابری با چالشهای متعددی روبروست. این چالشها شامل، امنیت، حفظ حریم خصوصی، و اعتماد، می باشد. درمیان این چالشها ایجاد اعتماد بین اعضای سیستم ابری، مهمترین موضوعی است که می تواند باعث ایجاد مانع بر سر راه گسترش استفاده از سرویسهای ابری شود. اساساً، داده​های مشتری در محل استقرار ارائه کنندۀ سرویس ابری (CSP)، ذخیره می شود، جاییکه مشتری کمترین کنترل را بر نحوۀ ادارۀ آن، دارد.

اعتماد از موضوعاتی است که بطور گسترده​ای در مقالات مربوط به حوضه​های عمومی رایانش، به آن پرداخته شده است. هرچند که در مورد رایانش ابری این موضوع، هنوز یک موضوع جدید محسوب می شود. ابداع رویکردهای جدیدی که  بتواند به ارزیابی قابلیت اعتماد CSPs، کمک کند، مستلزم تلاشهای اساسی در این حوضه است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " اعتماد به ارائه کنندگان سرویسهای ابری: مرحله بندی اعتماد و طبقه بندی فاکتورهای اعتماد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اعتماد به ارائه کنندگان سرویسهای ابری: مرحله بندی اعتماد و طبقه بندی فاکتورهای اعتماد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Cloud Computing
سال انتشار
2017
کد محصول
1010503
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
620 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cloud computing
Context
Security
Taxonomy
Privacy
Standards
Context-aware services

تاریخ انتشار در سایت: 2017-05-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید