Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدل کنترل بار مستقیم برای مدیریت نیروگاه قدرت مجازی

در چارچوب بازارهای برق آزاد، تولید پراکنده و تقاضای قابل کنترل برای شرکت در عملیات زمان واقعی انتقال و شبکه های توزیع فرصت دارند.

Abstract
 

In the framework of liberalized electricity markets, distributed generation and controllable demand have the opportunity to participate in the real-time operation of transmission and distribution networks. This may be done by using the virtual power plant (VPP) concept, which consists of aggregating the capacity of many distributed energy resources (DER) in order to make them more accessible and manageable across energy markets. This paper provides an optimization algorithm to manage a VPP composed of a large number of customers with thermostatically controlled appliances. The algorithm, based on a direct load control (DLC), determines the optimal control schedules that an aggregator should apply to the controllable devices of the VPP in order to optimize load reduction over a specified control period. The results define the load reduction bid that the aggregator can present in the electricity market, thus helping to minimize network congestion and deviations between generation and demand. The proposed model, which is valid for both transmission and distribution networks, is tested on a real power system to demonstrate its applicability

چکیده

 در چارچوب بازارهای برق آزاد، تولید پراکنده و تقاضای قابل کنترل برای شرکت در عملیات زمان واقعی انتقال و شبکه های توزیع فرصت دارند.  این ممکن است با استفاده از مفهوم نیروگاه قدرت مجازی(VPP)  انجام شود، که متشکل از مجموع ظرفیت بسیاری از منابع توزیع انرژی (DER) به این منظور است که آنها را در سراسر بازارهای انرژی قابل دسترس تر و قابل کنترل نماید. در این مقاله یک الگوریتم بهینه سازی برای مدیریت VPP که متشکل از تعداد زیادی از مشتریان باکنترل دمایی است،  فراهم می­شود. الگوریتم، بر اساس کنترل مستقیم یک بار (DLC) است که برنامه کنترل بهینه­ای را که یک جمع­کننده باید به قطعات قابل کنترل VPP  برای بهینه سازی کاهش بار طی یک دوره کنترل مشخص شده را اعمال نماید، تعیین می­کند. نتایج کاهش باری را که جمع­کننده می تواند.

 در بازار برق، برای کمک به حداقل رساندن شبکه انحراف بین تولید و تقاضا انجام دهد را نشان می­دهد. مدل ارائه شده، که برای هر دو شبکه انتقال و توزیع معتبر است، در یک سیستم قدرت واقعی برای نشان دادن قابلیت آن مورد آزمایش قرار گرفته است.

 -1مقدمه

آزاد سازی  بخش برق و انتقال به  سیستم غیر متمرکز ضرورت ظهور روش های جدید برنامه ریزی، مدیریت و عملکرد شبکه­های توزیع و انتقال، را امکان پذیر می­سازد. در این زمینه، تولید پراکنده و تقاضای کنترل شونده  می­توانند نقش مهمی در مشارکت در بازارهای انرژی و ارائه خدمات جانبی به اپراتورهای سیستم بازی.کنند با این حال، ادغام  این منابع در عملکرد بهره برداری سیستم قدرت است ساده نیست: این امر نیاز به یک تغییر عمده در ساختار کنترل شبکه دارد


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدل کنترل بار مستقیم برای مدیریت نیروگاه قدرت مجازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل کنترل بار مستقیم برای مدیریت نیروگاه قدرت مجازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
2009
کد محصول
1010709
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
473 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Load flow control
Load modeling
Power generation
Energy management

تاریخ انتشار در سایت: 2017-06-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید