Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: چرخه عمر شرکت و هزینه سرمایه مالکانه

ترجمه مقاله درباره چرخه عمر شرکت و هزینه سرمایه مالکانه، آماده دانلود است. این مقاله تاثیر چرخه عمر شرکت را بر هزینه سرمایه مالکانه بررسی می کند.
 

چکیده

این مقاله تاثیر چرخه عمر شرکت را بر هزینه سرمایه مالکانه بررسی می کند. به کمک نمونه ای از شرکتهای استرالیایی بین سالهای 1990 تا 2012 نشان دادیم که هزینه سرمایه مالکانه در سراسر چرخه عمر شرکت تغییر می کند. هم چنین به کمک مقیاس چرخه عمر دیکینسون 2011، نشان دادیم که هزینه سرمایه مالکانه در مراحل معرفی و افول بیشتر و در مراحل رشد و بلوغ کمتر است و طبق الگوی U شکل حرکت می کند. با به کارگیری مقیاس چرخه عمر دی انگلو، دی انگلو و استولز 2006 که با نسبت سودانباشته به سرمایه پرداخت شده (RE/TA) نشان داده می شود، دریافتیم که با کنترل سایر ویژگی های شرکت و ناهمسانی های مشاهده نشده، هزینه سرمایه مالکانه با افزایش نسبت سود انباشته به کل دارایی ها کاهش پیدا می کند. استحکام این یافته ها به کمک مجموعه ای از آزمونهای حساسیت آزمون شدند.

-1مقدمه

در این مقاله بررسی کردیم که آیا چرخه عمر شرکت بر هزینه سرمایه مالکانه تاثیرگذار است و این تاثیرگذاری چگونه خواهد بود. نظریه چرخه عمر شرکت نشان می دهد که شرکتها مانند موجودات زنده از مجموعه ای از الگوهای قابل پیش بینی پیشرفت عبور می کنند و منابع، قابلیتها و استراتژی ها و ساختارها و عملکرد شرکتها با توجه به مراحل مختلف توسعه آنها متفاوت است ( میلر و فریسن 1980، 1984، کویین وکامرون 1983). تئوری چرخه عمر برخی پارامترها، راهنمایی ها و ابزارهای شناختی را برای مدیریت فراهم می کند تا گذار شرکتها را از یک مرحله چرخه عمر به مرحله بعدی ارزیابی کند. بنابراین شناخت اصل چرخه عمر به شرکتها در بهره برداری از منابع ارزشمند به صورت بهینه و عملکرد بهتر نسبت به رقبا ( آدیز 1979) و دستیابی و حفظ مراحل اولیه چرخه عمر کمک می کند. تحقیقات اخیر در زمینه حسابداری و اقتصاد مالی ( دی انگلو وهمکارانش 2006، 2010، دیکینسون 2011) نیز نشان دادند که مراحل چرخه عمر کاربردهای مهمی را برای شناسایی عملکرد مالی شرکتها دارد.

مفهوم هزینه سرمایه مالکانه ( حقوق صاحبان سهام)، یکی از مهمترین مفاهیم در تحقیقات حسابداری و امور مالی است. و اغلب در برآورد صرف ریسک سرمایه، ارزشگذاری شرکت و بودجه بندی سرمایه ای و رویه های مدیریت سرمایه گذاری استفاده می شود ( گامارا و همکارانش 2009، هاو همکارانش 2012)…  

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " چرخه عمر شرکت و هزینه سرمایه مالکانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چرخه عمر شرکت و هزینه سرمایه مالکانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Contemporary Accounting & Economics
سال انتشار
2015
کد محصول
1011185
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Cost of equity
Firm life cycle
Earned equity
Contributed capital

تاریخ انتشار در سایت: 2017-08-16
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید