Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی /

عنوان ترجمه شده مقاله: استراتژی های سودآور معامله شمعی (کندل استیک) – شواهدی از یک چشم انداز جدید

هدف این مقاله عبارت است از بررسی ثمربخشی الگوهای شمعی دو روزه با خرید روی الگوهای صعودی (نزولی) و نگهداری تا زمان وقوع الگوهای نزولی (صعودی).
 Abstract

This paper aims to investigate the profitability of two-day candlestick patterns by buying on bullish (bearish) patterns and holding until bearish (bullish) patterns occur. Our data set includes daily opening, high, low, and closing prices of component stocks in the Taiwan Top 50 Tracker Fund for the period from 29 October 2002 through 31 December 2008. We examine three bullish reversal patterns and three bearish reversal patterns. We find that three bullish reversal patterns are profitable in the Taiwan stock market. For robustness checks, we evaluate the applicability of our results to diverse market conditions, conduct an out-of-sample test and employ a bootstrap methodology

 چکیده

هدف این مقاله عبارت است از بررسی ثمربخشی الگوهای شمعی دو روزه با خرید روی الگوهای صعودی (نزولی) و نگهداری تا زمان وقوع الگوهای نزولی (صعودی). مجموعه داده­ های ما دربرگیرنده قیمت­های روزانه آغازین، بالا، پایین و پایانی سهام­ در 50 صندوق سرمایه­ گذاری شاخص محور تایوان برای دوره 29 اکتبر 2002 تا 31 دسامبر 2008 است. ما مشاهده می­کنیم که سه الگوی برگشتی صعودی در بازار سهام تایوان سودآور هستند. ما، برای کنترل­ های استواری و اعتبار، کاربرد یافته­ های خود را برای شرایط مختلف بازار ارزیابی می­کنیم، یک آزمون خارج از نمونه را انجام می­دهیم و از یک روش بوت استراپ استفاده می­کنیم.

-1مقدمه

دانشگاهیان در مورد تحلیل تکنیکال مردد بوده ­اند (مالکیل، 1981). با اینحال، در عمل، معامله­ گران عموما تحلیل تکنیکال را در معاملات روزانه خود اتخاذ می­کنند. بیلینگزلی و چنس (1996) مشاهده می­کنند که حدود 60% از مشاوران داد و ستد کالا شدیدا یا منحصرا بر سیستم ­های معاملات فنی رایانه­ ای تکیه می­کنند.

احساس و باورهای غیرعقلائی بعنوان عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت­های بازار اثبات شده ­اند و تحلیل تکنیکال ظاهرا می­تواند درجه مولفه­­ های هیجانی را در بازارها سنجش نماید (نیسون، 1991). با توجه به بدنه درحال رشد ادبیات راجع به مالیه رفتاری، به نظر می­رسد که سرمایه ­گذاران زمانیکه با سود و زیان روبرو می­شوند، کاملا به شکل عقلائی رفتار نمی­کنند. تحلیلگران تکنیکال می­توانند احساس ذهنی سرمایه­ گذاران را به نمودارها تبدیل کنند تا ترس و اشتیاق واقعی سرمایه­ گذاران را نمایش دهند. بدین طریق، ظاهرا تحلیل فنی با مالیه رفتاری سازگار است. برای مثال، قوانین بازخورد مثبت (دی دلانگ، شلیفر، سامرز، و والدمن، 1990) احتمالا می­توانند تعقیب روند را در جابجایی ­های قیمتی توضیح دهند. اثر تکیه گاهی (تاورسکی و کانمان، 1974) ظاهرا با قوانین معامله ­گری حمایت و مقاومت در تحلیل تکنیکال تطابق دارد...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " استراتژی های سودآور معامله شمعی (کندل استیک) – شواهدی از یک چشم انداز جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استراتژی های سودآور معامله شمعی (کندل استیک) – شواهدی از یک چشم انداز جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Review of Financial Economics
سال انتشار
2012
کد محصول
1011767
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
710 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Technical analysis
Candlestick reversal patterns
Bootstrapping

تاریخ انتشار در سایت: 2018-01-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید