Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: ابزار کمکی تصمیم گیری براساس روش ELECTRE برای مقیاس گذاری مرحله ای: مطالعه کاربردی برنامه توسعه دیجیتال اتحادیه اروپا

این مقاله مفهوم مقیاس گذاری مرحله ای را مورد توجه قرار می دهد و ریشه در تحقیقات قبلی ما دارد و روش جدید ELECTRE (حذف و انتخاب با توجه به واقعیت) را براساس ابزارهای مقیاس گذاری به کار می برد.

چکیده

این مطالعه ابزار حمایت تصمیم گیری را برای مقیاس گذاری مرحله ای ارائه می کند. در مقیاس گذاری، روشی را برای انتخاب مسیر برتر توسعه ارائه می کنیم که شامل توالی مقیاس های واسط است. ابتدا، رویکرد چندمعیاره برای رتبه بندی استفاده می شود تا موقعیت سلسله مراتبی واحدهای مقیاس گذاری شده تعیین شود. در مورد هر واحد، مسیر توسعه احتمالی را ارزیابی می کنیم و سپس مقیاس هایی را که براساس گام های بهبود مستمر در کنار کل مسیر شناخته می شوند، متمایز خواهیم کرد. این روش پیشنهادی به تصمیم گیرندگان کمک می کند که 1) تفاوتهای موجود بین واحدهای مقیاس گذاری را شناسایی و 2) برای مقیاس هایی که در هر یک از گام های این مسیر برای دستیابی به هدف نهایی موفقیت کمتری دارند، مقیاس های واسط شناسایی می کند. این روش برای مقیاس گذاری اهداف کلیدی عملکرد برنامه دیجیتال کشورهای عضو اتحادیه اروپا به کار گرفته شد.

-1مقدمه

مقیاس گذاری ابزار مدیریتی است و به عنوان فرایند سیستماتیک اندازه گیری محصولات، خدمات یا رویه های کسب وکار در برابر معیارهای معرفی شده از سوی رهبران کسب وکار، تعریف می شود. هدف مقیاس گذاری، ارزیابی عملکرد افراد نسبت به افراد دیگر و انتخاب بهترین رویه و محاسبه بهبود عملکرد و آموختن از رقبای موفق است. همه این ملاحظات نیازمند فعالیت های خاص تصمیم گیری و شیوه ارزیابی آمار عملکردی و شناسایی حوزه هایی که برای دستیابی به هدف نیاز به بهبود دارند و یافتن راههایی برای انطباق با آنها می باشند. بنابراین چند DSS (سیستم های حمایت تصمیم گیری) وجود دارند که مقیاس گذاری را به عنوان روش اصلی محسوب می کنند و استفاده از آن را به عنوان ابزاری برای مقایسه و تنظیم ارزش اهداف توصیه می کنند. یکی از مثالهای اخیر مطالعه دانگ و همکارانش است که مدلی برای شناسایی مقیاس های مدیریتی (با هدف مقایسه) ارائه کردند. هم چنین ترامبلی و همکارانش سه نوع مقیاس را برای استفاده در مقایسات معرفی کردند…  

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ابزار کمکی تصمیم گیری براساس روش ELECTRE برای مقیاس گذاری مرحله ای: مطالعه کاربردی برنامه توسعه دیجیتال اتحادیه اروپا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابزار کمکی تصمیم گیری براساس روش ELECTRE برای مقیاس گذاری مرحله ای: مطالعه کاربردی برنامه توسعه دیجیتال اتحادیه اروپا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Decision Support Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1011882
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Stepwise benchmarking
ELECTRE
Development path

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-05
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید