Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: استراتژی‌های شناسایی اِشکال در شبکه‌های حسگر بی‌سیم

شبکه‌های حسگر بی‌سیم را می‌توان به عنوان یک فناوری کلیدی در بسیاری از کاربردهای بحرانی و حساس به ایمنی تلقی نمود.

 چکیده

شبکه‌های حسگر بی‌سیم را می‌توان به عنوان یک فناوری کلیدی در بسیاری از کاربردهای بحرانی و حساس به ایمنی تلقی نمود. حسگرهای مستقر در شبکه‌های حسگر بی‌سیم، در محیط‌های خصومت‌آمیز، نامطلوب و محیط‌هایی که مدت زمان زیادی است متروکه باقی مانده است بکار گرفته شده‌اند. همین مسئله باعث شده تا چالش بزرگی پیش روی تدارک خدماتی با کیفیت در این محیط‌ها قرار گیرد. این امر باعث پیدایش اشکالات، خرابی در حسگرها، خرابی خطوط ارتباطی و تغییر توپولوژی گردیده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تکنیک‌های مختلف شناسایی اشکال بپردازیم و در همین راستا به ارائه‌ی یک طبقه بندی برای ادغام تکنیک‌های جدید شناسایی اشکال بپردازیم. لیستی از تکنیک‌ها را به منظور انجام تحلیل‌های کمی انتخاب خواهیم کرد. همچنین مباحثی را در خصوص معایب، مزایا و جهت گیری‌های تحقیقاتی آینده و آن‌هم در حوزه‌ی شناسایی اشکال در شبکه‌های حسگر بی‌سیم ارائه خواهیم داد.

1-مقدمه

شبکه‌های حسگر بی‌سیم از یک مجموعه‌ی برگی از گره‌های حسگر مستقل که جهت تشکیل یک شبکه به هم متصل شده‌اند ایجاد شده است. هر کدام از گره‌های حسگری که در این شبکه‌ها مستقر هستند دارای قابلیت‌های حسی و پردازشی مختص به خود می‌باشد. از ارتباطات بی‌سیم به عنوان یک رسانه‌ی ارتباطی در بین گره‌ها استفاده می‌شود. این رسانه‌ی ارتباطی، یک شبکه‌ی اد هاک را با قابلیت ارتباطی نظیر به نظیر تشکیل می‌دهد. حسگرهای بی‌سیم، دستگاه‌های کم مصرفی تلقی می‌شوند که دارای قدرت محاسباتی، حافظه، باتری و فضای ذخیره‌سازی محدودی هستند. این حسگرها در محیط‌های خصمانه و شرایط سخت بکار گرفته می‌شوند تا بتوانند رویدادهایی که از نظر زمان بحرانی هستند (مانند پایش لغزش زمین [1]، پایش زمین کشاورزی [2]، عملیات نظامی [3]، پایش زیر ساختار، جمع‌آوری داده‌های علمی، سامانه‌ی تشخیص تهاجم [4]، راهبری [5]، و پایش محیطی [4]) را گزارش نماید. همچنین از این شبکه‌ها برای نظارت بر سلامتی بیماران در بیمارستان استفاده می‌شود [6]

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " استراتژی‌های شناسایی اِشکال در شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استراتژی‌های شناسایی اِشکال در شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Journal of Network and Computer Applications
سال انتشار
2017
کد محصول
1011892
تعداد صفحات انگليسی
30
تعداد صفحات فارسی
69
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Wireless sensor networks
Fault-detection
Taxonomy
Faults

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید