Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: حفاظت دیستانس برای ریزشبکه کنترل شده توسط مبدل

در این مقاله یک طرح حفاظت دیستانس برای آشکارسازی و حفاظت، از ریز شبکه‌ در مدهای متصل به شبکه و جزیره‌ای پیشنهاد شد. رله های دیستانس قادرند به سرعت خطاها را پاکسازی کنند، در نتیجه حفظ پایداری سیستم در صورت رخداد شرایط تصادفی تسهیل می شود.
 چکیده

در این مقاله، پاسخ رله دیستانس، در یک ریزشبکه کنترل شده توسط مبدل، مورد تحلیل قرار گرفته است. ساختار مبدل و مکانیزم کنترل ارائه گشت، و یک روش جدید برای محدود کردن جریان خطا در فاز/فازهای تحت خطا، با کاهش ولتاژ خروجی مبدل ارائه شد. یک روش برای آنالیز ولتاژ تغذیه نامتقارن با استفاده از تئوری اجزای متقارن پیشنهاد شد، به صورتی که فرض شد که مبدل منبع ولتاژ (VSC) در حالت خطا ولتاژ نامتعادل تولید می‌کند. عملکرد رله های دیستانس، با مشخصه Mho، در یک فیدر توزیع شعاعی در جفت خطاهای نامتعادلی فاز و زمین ارزیابی شد. صحت نتایج با استفاده از شبیه سازی در PSCAD و محاسبات در MATLAB تایید شد.

-1مقدمه

با تغییرات اقلیمی که منجر به نگرانی های جهانی شده، تولیدات پراکنده ای که از منابع تجدید پذیر استفاده می کنند دارای اهمیت روز افزونی گشته‌اند. پیش از این انتظار می‌رفت که تا سال 2020، 20% از تولیدات توان توسط DG صورت پذیرد [1]. با این حال با تصویب پیمان کیوتو توسط اکثر کشورها، انتظار می رود سطح نفوذ DGها افزایش یابد. علاوه بر این، هزینه انتقال و توزیع با افزایش سریع تقاضا در حال افزایش است. انتظار می‌رود هزینه تکنولوژی های DG با تولیدات انبوه و یارانه های دولتی کاهش یابد. لذا از نقطه نظر اقتصادی، افزایش تولید در سطح توزیع با اتصال یک DG در نقاط مختلف شبکه جالب توجه خواهد بود… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حفاظت دیستانس برای ریزشبکه کنترل شده توسط مبدل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفاظت دیستانس برای ریزشبکه کنترل شده توسط مبدل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the 15th National Power Systems Conference
سال انتشار
2008
کد محصول
1011946
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Distance Protection

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید