Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: شبکه دسترسیِ بی سیم - فیبری (FiWi) : ارزیابی عملکرد و آنالیزِ مقیاس پذیریِ لایه فیزیکی

مقاله ترجمه شده درباره شبکه های دسترسی نوری- ساختار مقاله، بترتیب ذیل می باشد : در بخش اول مقاله مقدمه ارائه شده است. معماریِ شبکه دسترسی FiWi در بخش 2 ارائه شده است. طرح شبیه سازیِ شبکه دسترسی پیشنهادی، در بخش 3 قابل مشاهده است. ارزیابی عملکرد و آنالیز مقیاس پذیریِ لایه PHY، بترتیب در بخش 4 و 5 مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند. بخش 6 به نتیجه گیری از مقاله می پردازد.

چکیده

شبکه دسترسی فیبری-بی سیم (FiWi) یک معماری معتبر برای شبکه های دسترسی نسل جدید (NG) می باشد. شبکه های دسترسی NG، جهت تامین نرخ داده بالا، سرویس های چندگانۀ پهن باند، پهنای باند مقیاس پذیر و ارتباطات انعطاف پذیر برای کاربران بی سیم متعدد (WEU) مطرح شده اند. در این مقاله، شبکه دسترسی FiWi براساسِ یک شبکه نوری پاسیو با تسهیم سازی براساس تقسیم طول موج / تسهیم زمانی (انتقال چندتایی) (WDM/TDM PON ) دربک هال نوری، به ترتیب، با نرخ دادۀ 2.5Gb/sو قابلیت تعامل جهانیِ WiFi برای فناوری های دسترسی مایکروویو (WiFi-WiMAX) در  نرم افزار کاربریِ بی سیم درطول لینک های بی سیمِ 50m-5km با نرخ داده 54-30 Mb/s، طراحی شده است. عملکردِ بک هال نوری و نرم افزار کاربریِ بی سیم، در شبکه دسترسی WiFi پیشنهادی، ازلحاظِ نرخ خطای بیت (BER)، اندازۀ بردار خطا (EVM)، و نسبت سیگنال به نویز (SNR) در لایه فیزیکی (PHY) مورد ارزیابی قرار گرفته است. مقیاس پذیریِ بک هال نوری براساس بیشینه نسبت انشعاب برابر با 32/1 برای هر کانال طول موج و طول فیبر برابر با 24km از ادارۀ مرکزی (CO) تا نقطه دسترسی (AP) درازای نرخ خطای بیت (BER) برابر با 10-9 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

1-مقدمه

هدف اصلیِ شبکه های ارتباطی معمولاً تامین دسترسی به اطلاعات در مواقع و مکان هایی که نیاز به آنها است و در فرمتی که لازم است، می باشد. شبکه دسترسی بخشی از شبکه ارتباطی است که داده های مختلف را از ادارۀ مرکزی (CO) به چندین کاربر انتهایی تحویل می دهد. آرایش سلسله مراتبیِ شبکه ارتباطی امروزی، متشکل از سطوح بسیاری می باشد : شبکه های محلی کوچک (LAN)، شبکه های دسترسی، شبکه های گستردۀ شهری (MAN) و شبکه های گستردۀ دوربرد (WAN). شکل 1، ساختار سلسله مراتبیِ شبکه ارتباطی امروزی را نشان می دهد و برد نمونه و نرخ های داده را برای هر جزء در این شبکه نمایش می دهد. شبکه دسترسی نسل جدید (NG)، جهت تامین نرخ داده بالا، سرویس های چندگانۀ پهن باند، پهنای باند مقیاس پذیر، و ارتباط انعطاف پذیر برای کاربران متعدد انتهایی بی سیم (WEU) مطرح شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " شبکه دسترسیِ بی سیم - فیبری (FiWi) : ارزیابی عملکرد و آنالیزِ مقیاس پذیریِ لایه فیزیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبکه دسترسیِ بی سیم - فیبری (FiWi) : ارزیابی عملکرد و آنالیزِ مقیاس پذیریِ لایه فیزیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Optik
سال انتشار
2014
کد محصول
1012013
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Fiber-wireless (FiWi) access network

تاریخ انتشار در سایت: 2018-03-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید