Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: سرعت اصلاحات نسبت تامین مالی ثابت خالص بال 3 و ریسک سیستماتیک

ترجمه مقاله درباره تامین مالی، آماده دانلود است. این مقاله با زمان بندی مبادلات نقدینگی بالتون و همکارانش 2011 تفاوت دارد و دو سناریو را به نامهای تعادل مبادلاتی فوری ( مبادله در زمان ایجاد شوک نقدینگی) و تعادل مبادلاتی با تاخیر ( مبادله در آخرین تلاش) در نظر می گیرد.

چکیده

تئوری زمان بندی مبادلات نقدینگی دو انتظار منطقی تعادلی را برای تاثیرسرعت اصلاحات نقدینگی ایجاد می کند، یعنی تعادل مبادلاتی فوری ( مبادله در زمان ایجاد شوک های نقدینگی) و تعادل مبادلاتی با تاخیر ( مبادله در آخرین تلاش). به کمک مدل اصلاحات نسبی و نمونه داده های سالانه شرکت های دارنده اوراق قرضه آمریکا از سال 1991 تا 2012 ما تاثیر سرعت اصلاحات نسبت خالص تامین مالی ثابت (NSFR) را بر ریسک سیستماتیک مطالعه می کنیم. ما نشان دادیم که بانک ها با تعادل مبادلاتی فوری به دنبال اصلاح سریعتر NSFR در پاسخ به الزامات نقدینگی بیانیه بال 3 هستند و به این ترتیب ریسک سیستماتیک را کاهش می دهند. در همین سطح از NFSR، یافته ها نشان داد که تنها سرعت اصلاحات تاثیر منفی بر ریسک سیستماتیک دارد. شواهد ما نشان داد که بانک های کوچکتر تاثیر منفی سرعت اصلاحات NSFR را بر ریسک سیستماتیک، بیشتر می کنند. این مطالعه شاخص های واقعی NSFR را در مورد بازنگری های بال 3 و قبل از پیاده سازی آن در سال 2018 ارائه می کند.

1-مقدمه

فشارهای نقدینگی اولین علامت بحران بانکی است و طی بحران مالی سال 2007 تا 2009 تبدیل به یکی از مهمترین مسائل شده است. در بازنگری های بعد از بحران، که به عنوان بال 3 شناخته می شود، کمیته بال در زمینه نظارت بانکی ( BCBS 2013) استانداردهای نقدینگی مقداری را به نام نسبت تامین مالی خالص ثابت (NFSR) معرفی کرد تا رویه های مدیریت ریسک نقدینگی بانک ها را تقویت کند. این مساله نشان دهنده نقطه آغازین کمی کردن آسیب پذیری مبتنی بر بازار تک تک بانک ها نسبت به محدودیت های تامین مالی سیستمی در دوره بحران است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " سرعت اصلاحات نسبت تامین مالی ثابت خالص بال 3 و ریسک سیستماتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سرعت اصلاحات نسبت تامین مالی ثابت خالص بال 3 و ریسک سیستماتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research in International Business and Finance
سال انتشار
2017
کد محصول
1012141
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Net stable funding ratio
Basel III
Systemic risk

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید