Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: مطالعه و بررسی سیستم های یکسوساز جریان بالا با تولید میدان مغناطیسی متغیر با زمان خفیف در شینه های ورودی AC و خروجی DC

ترجمه مقاله درمورد تولید میدان مغناطیسی متغیر با زمان آماده دانلود است. این مقاله به بررسی مواجهۀ شغلی با تولید میدان مغناطیسی متغیر با زمان در سیستم های یکسوساز یا توان بالا می پردازد.

چکیده

 این مقاله به بررسی مواجهۀ شغلی با تولید میدان مغناطیسی متغیر با زمان در سیستم های یکسوساز یا توان بالا می پردازد. دو نوع سیستم یکسوساز مختلف با توان بالا و با جریان اسمی 25 کیلو آمپر مدل سازی و تحلیل شده است. عملکرد آنها بر اساس دستورالعمل های مواجهۀ ارائه شده توسط کمیسیون بین المللی حفاظت از تشعشعات غیر یونیزه (ICNIRP) مقایسه و ارزیابی شده است. برای متمرکز شدن بر روی تاثیر کیفی عملیات یکسوساز، ساختار مکانیکی رساناهای حامل جریان به صورت مدل شینه با طول بی نهایت ساده شده و مانده هارمونیک های فرکانس پایین تا 65 کیلو هرتز در نظر گرفته شده است. یکسوساز تریستور مقدار قابل توجهی مانده هارمونیک های فرکانس پایین میدان مغناطیسی در هر دو طرف ac و dc یکسوساز ایجاد می کند، که این نقض محدودیت ICNIRP می باشد. یکسوساز چند سطحی نوع IGCT میدان تقریبا ناچیزی از طرف ورودی ac و مانده هارمونیک های کوچکتری در طرف بار dc ایجاد می کند، و این مطابق با دستورالعمل های ICNIRP می باشد. این مزیت قابل توجه یکسوساز چند سطحی نوع IGCT می تواند منجر به طراحی ساده تر سایت تاسیسات و تطابق مقرون به صرفه با دستورالعمل های مواجهۀ شغلی در برابر میدان مغناطیسی شود.

1- مقدمه

یکسوساز دیود و تریستور برای چندین سال پلت­فرم غالب فن آوری یکسوسازهای بزرگ جریان بوده اند. این سیستم های دیود و تریستور که قابلیت آنها کاملا به اثبات رسیده است، همچنان نیز عملکرد قابل اطمینان و مقرون به صرفه ای ارائه می دهند. این مزایا در سیستم های یکسوساز با جریان بالاتر بیشتر به چشم می آید [1]. در سال های اخیر، بهبود ولتاژ و جریان اسمی ترانزیستورهای دوقطبی با گیت عایق شده (IGBT) امکان استفاده از دستگاه سوئیچینگ خاموش شونده در یکسوسازهای توان بالا را میسر ساخته است. تلاش هایی برای به کار گیری تکنولوژی IGBT در سیستم های یکسوساز توان بالا انجان شده است [2]. یکسوساز چاپر که از ترکیب یکسوسازهای دیود غیر قابل تنظیم و مبدل dc/dc کاهنده با استفاده از IGBT برای تولید جریان dc کنترل شدۀ بزرگ استفاده می کند در پژوهش های قبلی ارائه شده است [3]-[5]. تریستور با گیت یکپارچه و مجتمع برای هدایت و تغییر جریان تحریک و ایجاد یک جریان مداوم (IGCT) به عنوان یک GTO پیشرفته در اواخر دهۀ 1990 برای صنایع کاربردی توان بالا و ولتاژ متوسط عرضه شده است [6]، [7]…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مطالعه و بررسی سیستم های یکسوساز جریان بالا با تولید میدان مغناطیسی متغیر با زمان خفیف در شینه های ورودی AC و خروجی DC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه و بررسی سیستم های یکسوساز جریان بالا با تولید میدان مغناطیسی متغیر با زمان خفیف در شینه های ورودی AC و خروجی DC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Electronics
سال انتشار
2012
کد محصول
1012250
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Rectifiers
Magnetic fields
Guidelines
Topology

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید