Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: راه‌حل‌های آموزشی نوآورانه برای مدیران کیفیت

دراین مقاله راه‌حل‌های آموزشی نوآورانه جهت اموزش مدیران کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است.

چکیده

این مقاله یک روش آموزشی برای آموزش مدیران کیفیت طراحی کرده است که در آن از آموزش مبتنی بر فعالیت (ABT) و سیستم پاسخگویی دانشجویی (SRS) استفاده شده است. پیشرفت‌ها و نتایج اخیر که در طول آزمایش مدل‌ها و خدمات جدید آموزشی بدست آمده در این مقاله ارائه شده است. در این مقاله آموزش حرفه‌ای بوسیله‌ی محیط یادگیری ABT نشان داده شده که در آن یک فرآیند تعمیم یافته‌ی تضمین کیفیت در سازمان مورد استفاده قرار گرفته است. این روش تجارب آموزشی را برای دوره‌های یادگیری فراهم می‌کند. نتایج آموزش کارآموزان با استفاده از SRS مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایح تحقیق و مسائل کاربردی بدست آمده از فاز پیاده‌سازی پیرامون موارد زیر می‌باشد: کیفیت بازخورد از کارآموزان، اثربخشی روش‌های متفاوت بحث، برخی ملاحظات لجستیکی، نشست‌های رای‌گیری زمان‌بندی شده در مقابل نشست‌های رای‌گیری زمان‌بندی نشده، نقش مربیان در توضیح گزینه‌های سوالات یک آزمون و مشکلات اصلی که ممکن است نقص سیستم ارزیابی باشد.

1- مقدمه

انتظار می‌رود که مربیان در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای (VET) با سازمان‌دهی مولفه‌های برنامه‌ی آموزشی و تعریف آنها در قالب یک سیستم به ارائه مطالبی فراتر از یک سخنرانی عادی بپردازند. با این کار یک محیط یادگیری مناسب فراهم می‌شود که در آن فعالیت‌های ارزیابی حالتی یکپارچه به خود گرفته تا کاراموزان به استفاده از روش‌های مختلف مطالعه ترغیب شوند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " راه‌حل‌های آموزشی نوآورانه برای مدیران کیفیت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
راه‌حل‌های آموزشی نوآورانه برای مدیران کیفیت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Technology
سال انتشار
2015
کد محصول
1012261
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
301 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Quality Managers

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید