Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مروری بر حریم خصوصی و امنیت در شبکه‌های اجتماعی آنلاین

این مقاله یک بررسی جامع در مورد راه‌حل‌های مسائل حریم خصوصی و امنیت در شبکه‌های اجتماعی آنلاین انجام می‌دهد.

چکیده

شبکه‌های اجتماعی آنلاین (OSN) یک ماهیت ثابت در زندگی‌های شخصی و حرفه‌ای بخش بزرگی از افراد است که تاثیر مستقیمی بر فعالیت‌های آفلاین دارد. شبکه‌های اجتماعی آنلاین و کاربردهای مرتبط با آنها که بر اساس اعتماد ساخته‌ شده‌اند (هر کاربر با دیگر کابرانی که علایق مشترک دارند ارتباط برقرار می‌کنند) حجم بی‌نظیری از اطلاعات شخصی را استخراج می‌کنند. جای تعجب نیست که خطرات جدی حریم خصوصی امنیت بوجود می‌آید که این خطرات به دو شکل اصلی از حملات خود را نشان می‌دهند: حملاتی که از اعتماد ضمنی موجود در روابط اجتماعی استفاده می‌کنند؛ و حملاتی که اطلاعات شخصی کاربر را برای سوءاستفاده جمع‌آوری می‌کنند. این مقاله مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت که تا به اینجا در OSN ها ظاهر شده است را مورد بررسی قرار می‌دهد. ما یک طبقه‌بندی برای حملات حریم خصوصی و امنیتی معرفی کرده و راه‌حل‌های موجود برای مقابله با این حملات را بررسی می‌کنیم و همچنین چالش‌هایی که هنوز در این زمینه باید بر آنها غلبه شود را مشخص می‌کنیم.

1-مقدمه

شبکه‌های اجتماعی آنلاین (OSNs) تبدیل به پدیده‌ی فرهنگی اصلی برای میلیون‌های کاربر اینترنت شده است. با ترکیب خصوصیات (پروفایل‌های) ایجاد شده توسط کاربران و مکانیزم‌های ارتباطی که کاربران را قادر می‌کند تا به شکل دائمی در ارتباط با یکدیگر باشند، OSN ها از روابط اجتماعی دنیای واقعی بهره جسته و حتی زندگی آنلاین و آفلاین ما را با هم ترکیب کرده‌اند. در سال 2017 فیسبوک ماهیانه تعداد 1.94 بیلیون کاربر فعال داشته‌ و سومین وبسایت پربازدید روی اینترنت بوده است [1]. توییتر به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی اجتماعی، به صورت ماهیانه بیش از 313 میلیون کاربر فعال داشته است که توییت‌هایی را به بیش از 40 زبان ارسال کرده‌اند.

OSN ها شاید بیش از انواع قبلی نرم‌افزارهای آنلاین، در زندگی واقعی انسان‌های ترکیب شده است: شرکت‌های در حال کاوش و جستجو برای پیدا کردن تمایلات و گرایشات افراد روی فیسبوک و توییتر هستند؛ کارفرمایان پروفایل‌های فیسبوک،  LinkedIn و توییتر داوطلبان کار را کنترل می‌کنند [3]؛ سازمان‌های مجری قانون برای حل جرائم به جمع‌آوری شواهد از OSN ها می‌پردازند [4]؛ فعالیت‌‌های صورت گرفته در بسترهای آنلاین اجتماعی، رژیم‌های سیاسی را تغییر داده [5] و نتایج انتخابات را تغییر می‌دهند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مروری بر حریم خصوصی و امنیت در شبکه‌های اجتماعی آنلاین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر حریم خصوصی و امنیت در شبکه‌های اجتماعی آنلاین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Online Social Networks and Media
سال انتشار
2017
کد محصول
1012265
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
70
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


online social network

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید