Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت بر روی کسب مزیت رقابتی

ترجمه مقاله درباره تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت آماده دانلود است. هدف اصلی این مطالعه نشان دادن اهمیت تکنیک های مدیریت هزینه از بعد استراتژیک است که بر اساس بهبود مداوم مزیت رقابتی برای پشتیبانی از رقابت پذیری با بکارگیری رهبری هزینه و تمرکز بر تمایز،صورت می گیرد.

چکیده

در حال حاضر، توسعه اقتصادی و فنی در حال رشد سریع با روشی غیر موازی است و در این راستا، نقش مهم و رقابتی در پشتیبانی اقتصادی ایفا می کند. همچنین، توسعه اقتصادی و فنی بیشتر از بخش های دیگر تحت تاثیر  توسعه فنی مانند توسعه فناوری اطلاعات،است. این مطالعه هفت شرکت عراقی در زمینه نوشیدنی های گازدار را بررسی می کند و نظر سنجی را با استفاده از رویکرد کمی انجام می دهد.محققان 64 پرسشنامه را بین پاسخ دهندگان انتخاب شده توزیع کردند. نرخ پاسخگویی 78 درصد از کل پرسشنامه های توزیع شده بود. تکنیک حسابداری مدیریت یک متغیر مستقل است که شامل شش ابزار، یعنیTQM،BPR,ABM, ABC,TC, JIT است و ارتباط این متغیرها  با عوامل مزیت رقابتی که شامل رهبری، تمایز و تمرکز هزینه می شود، به عنوان متغیر وابسته  مورد بررسی قرار گرفتند. ارزش مطالعه در این است که تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت بر روی عوامل مزیت رقابتی در شرکت های تولید کننده نوشابه های گازدار به منظور بهبود عملکرد و کارایی شرکت را نشان می دهد. هدف دوم این مطالعه بررسی شکاف بین تئوری و عمل در حسابداری مدیریت با بررسی میزان بکارگیری تکنیک های حسابداری مدیریت و تاثیر  بر عامل مزیت رقابتی در شرکت های عراقی تولید کننده نوشابه های گازدار(ISDF )است. هدف این مطالعه تعیین نقش تاثیر گذار سیستم اطلاعاتی بر روی مزیت رقابتی در ISDF است. روش حداکثر آنتروپی  برای تحلیل نظر سنجی پرسشنامه ای استفاده شد. یافته ها نشان می دهد که رابطه معنادار مثبتی بین تکنیک های حسابداری مدیریت و مزیت رقابتی وجود دارد.

-1مقدمه

 

در طول دو دهه گذشته مفهوم حسابداری مدیریت در گردآوری و ارائه اطلاعات مالی داخلی به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری مورد توجه قرار گرفته است. این حقیقت که حسابداری مدیریت برای پیروی از استاندارد حسابداری ملی مورد نیاز نیست، به کسب و کار  امکان می دهد روش های حسابداری مدیریتی  را به ازای هر درخواست شرکت سفارشی سازی کنند. برخی از رویکردهای کیفی و کمی پیشرفته در هماهنگی با رویکرد سنتی برای مراقبت از اطلاعات مورد نیاز در تصمیم گیری ، توسعه داده شدند تا گامی در جهت سفارشی شدن برداشته شود. مفهوم حسابداری مدیریت یک رشته جدید است که هنوز در مرحله تکامل خود قرار دارد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت بر روی کسب مزیت رقابتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت بر روی کسب مزیت رقابتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research Journal of Finance and Accounting
سال انتشار
2015
کد محصول
1012288
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Management Accounting Techniques
Competitive Advantage
entropy

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
با سلام و خسته نباشید از زحمات تیم ترجمه البرز قدر دانی می کنم، من از چکیده مقاله بالا استفاده کردم، از من راضی باشید، اگر هم هزینه ای باید پرداخت کنم با من تماس بگیرید، یا حق.

ثبت سفارش جدید