Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: لزوم معرفي قوانين حسابداري و ارزش عادلانه در چارچوب مفهومي

در اين مقاله من اين حقيقت را ارائه مي كنم كه سازمان هاي مهم مانندFASB در آمريكا وIASC مدل حسابداري ارزيابي با ارزش عادلانه را كه جايگزين روش سنتي بهاي تاريخي است، پذيرفته اند.

چكيده

در اين مقاله من اين حقيقت را ارائه مي كنم كه سازمان هاي مهم مانندFASB در آمريكا وIASC مدل حسابداري ارزيابي با ارزش عادلانه را كه جايگزين روش سنتي بهاي تاريخي است، پذيرفته اند. حاميان نوآوري؛ اصول، روش ها و قواعدي از هر نوع را يافته اند كه نه تنها با واقعيت انطباق بهتري دارد بلكه موجب توسعه نيز مي شود. هرچند ما شواهدي برای مدل ارزيابي هاي اوليه و آتي دارايي ها و بدهي هاي شركت ( مالي و غير مالي) نداریم، اما ارزش عادلانه مقياس ارزیابی بهتری است چون مبادلاتی که بعد از ایجاد این مقیاس ها انجام شدند، واقعیت را نشان می دهند و همه ابزارهایی که باید به سرعت توسط شرکت مورد مذاکره قرار بگیرند، نشان دهنده سود فوری هستند. پذیرش ارزش عادلانه توسط همه کاربران بالقوه می تواند موضوع توافقات قبلی باشد.

-1مقدمه

مفهوم ارزش عادلانه اخیرا در ادبیات ایجاد شده و در استانداردهای حسابداریIASC و FASB در امریکا به طور خاص بیشتر مطرح شده است. تعریف عمومی پذیرفته شده ارزش عادلانه به این صورت است: قیمتی که در آن یک اموال، باید بین خریدار و فروشنده ای که از آن آگاه است و توافق دارد، در یک تراز مبادلاتی، مبادله شود" (IASC). اندازه گیری ارزش عادلانه درآمد، که طبق استاندارد IAS18 (درآمد باید با ارزش عادلانه مقادیری که دریافت می شود و یا دریافتنی است، اندازه گیری شود)، مفهومی جدا از ارزیابی با ارزش اسمی مبادله است. ارزش اسمی مبادله باید براساس رویکرد حسابداری براساس ماهیت قانونی مبادله و مرتبط با اهمیت اقتصادی ان باشد. ارزیابی اولیه ( یعنی تاریخی که اولین ثبت در حساب ها انجام می شود)، و ارزیابی بعدی ( بدون توجه به تغییر رویه در ارزش عادلانه بین دو دوره به دلیل سرمایه یا سود) در بدهی ها یا دارایی ها با ارزش عادلانه مسیر مخالفی دارد ( یا روش سنتی) که بهای تاریخی نامیده می شود که شامل ثبت ارزش اسمی پول، بدون توجه به قدرت خرید آن است. این اصل به نام قانون فرنچ نامیده می شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " لزوم معرفي قوانين حسابداري و ارزش عادلانه در چارچوب مفهومي " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
لزوم معرفي قوانين حسابداري و ارزش عادلانه در چارچوب مفهومي
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1012297
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
320 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 913000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





fair value
accounting rules
historical cost
IASC

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-13
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید