Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: چالش های نوآوری بنیادی در ایران: نکات برجسته انتقال دانش و ظرفیت جذب- شواهدی ازسرمایه گذاری مشترک در بخش ساختمان

ترجمه مقاله درمورد نوآوری آماده دانلود است. هدف مقاله، پاسخ به سوالات تحقیق زیر است: چالش های نواوری بنیادی، موانع تغییر فناوری و دشواری های انتقال دانش ضمنی و صریح میان دو سازمان با دو درجه متفاوت از ظرفیت جذب که در سرمایه گذاری مشترک در بخش ساختمان سازی ایران مشارکت می کند، چیست؟

چکیده

ما، همکاری میان یک شرکت ایرانی و یک شرکت فرانسوی را در یک سرمایه گذاری مشترک بررسی می کنیم، این کار با هدف توسعه نواوری بنیادی در بخش ساختمان صورت می گیرد.  چالش های پیش رو، موانع تغییر فناورانه و دشواری های انتقال دانش مرتبط با ظرفیت جذب، نیز شناسایی می شود.

یک مطالعه موردی از سرمایه گذاری مشترک  که توسط فریسینت و آزران شکل گرفته است برای ساخت سقف جدید ورزشگاه مشهد انجام دادیم. در طی 19 ماه، 41 مصاحبه انجام گرفت.

یافته های ما نشان می دهد که مشخصه های نوآوری بنیادی، امنیت، کیفیت و چالش برنامه ریزی که باعث ایجاد تاخیر می شود، عدم انطباق با مشخصه ها و هزینه های اضافی است. فریسینت در انتقال دانش ضمنی و صریح، ناموفق بوده است زیرا آزران از ظرفیت جذب سازمانی ضعیفی رنج می برد. ظرفیت جذب بالا به فریسینت امکان داد تا عملیات خود را با روتین های دانش ضمنی آرزران، تطبیق دهد.

تحقیق ما در بخش ساختمان، عملی است، بخشی که به لحاظ اقتصادی و اجتماعی در ایران، با موضوعات جدی مواجه است. مطالعه ما دارای کاربردهای عملی برای شرکت های ایرانی و شرکت های خارجی فعال در ایران است. ما تلاش می کنیم تا فهم توسعه فناوری ایرانی را با تمرکز بر استانداردهای نواوری بنیادی، یادگیری دوگانه مختص سرمایه گذاری مشترک و  انتقال دانش پیچیده تقویت کنیم.

-1مقدمه

من از طراحی سقف کاذب استادیوم امام رضا در مشهد، متاثر شدم. اگر این فناوری در حال حاضر در ایران موجود باشد، بسیار خوشایند است که از چنین فناوری برای ساخت سقف استادیوم آزادی تهران، مجددا استفاده شود.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در طی بازدید از استادیوم امام رضا، می 2015.

اقتصاد مهندسی بدنبال انتقال و بهبود توانمندی های داخلی از طریق کسب فناوری جدید، جذب دانش جدید و پشتیبانی از نوآوری است (پانوماریوف و تایوانن، 2014). تحت تاثیر رویکرد مبتنی بر منابع شرکت(برنی، 1991)، رویکرد مبتنی بر دانش، دانش را مهمترین منبع شرکت می داند (نانوکا و تاکیواچی، 1995؛ گرانت، 1996؛ اسپندر، 1996، 1996). از این رو، سازمان ها بدنبال کسب دانش برای دستیابی به مزیت رقابتی هستند. قابلیت انتقال دانش برای کسب و کار های درگیر در معاملات بین المللی کسب و کار(کوگت و زاندر، 1993) حیاتی است، بویژه در پیشرفت ملت هایی که در تلاش برای توسعه اقتصاد خود هستند. انتقال دانش میان کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه، نه تنها میان محققان بلکه میان شرکت ها، سیاست گذاران و موسسات مالی، موردتوجه است… 

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 

موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " چالش های نوآوری بنیادی در ایران: نکات برجسته انتقال دانش و ظرفیت جذب- شواهدی ازسرمایه گذاری مشترک در بخش ساختمان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چالش های نوآوری بنیادی در ایران: نکات برجسته انتقال دانش و ظرفیت جذب- شواهدی ازسرمایه گذاری مشترک در بخش ساختمان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Technological Forecasting and Social Change
سال انتشار
2017
کد محصول
1012310
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
45
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Innovation
Absorptive capacity
Knowledge
SECI model

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید