Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: بازآرایی فیدر توزیع به صورت دینامیکی چندهدفه در سیستم‌های توزیع اتومات

اصلی‌ترین نوآوری این مقاله حل مسئله DFR در محیط شبکه هوشمند با قیمت‌های متغیر برق است که این مطالعه را به یک تحقیق منحصربه‌فرد و متمایز تبدیل کرده است. نوآوری دوم این مطالعه، تعمیم مسئله DFR روی بازه‌های زمانی متعددی است که باعث شده است مسئله مورد نظر در محیط‌های دینامیکی از انعطاف بیشتری برخوردار شود. یک نوآوری دیگر این مطالعه، بررسی توابع هدف مختلف به‌خصوص هدف ENS در محیط دینامیکی است. در نهایت نیز نوآوری دیگر این مطالعه پیشنهاد یک الگوریتم تکاملی هیبریدی جدید است که قابلیت آن، در بخش نتایج عددی به اثبات خواهد رسید.

چکیده

بازآرایی فیدر توزیع یک مسئله بهره‌برداری مهم در سیستم توزیع است که به‌منظور بهبود بازدهی سیستم‌های توزیع با دست‌یابی به بهترین ترکیب برای حالت‌های on/off سوئیچ‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مسئله یک مسئله برنامه‌ریزی غیرخطی مختلط صحیح بوده و از این رو حل آن دشوار است و مستلزم بهره‌گیری از الگوریتم‌های بهینه‌سازی مناسب به‌منظور همگرایی به نقطه بهینه سرتاسری و یا یافتن نقطه نزدیک به بهینه می‌باشد. پیاده‌سازی شبکه هوشمند باعث شده است که بارها و نیز قیمت‌های برق نوسان زیادی داشته و در نتیجه، مسائل بهره‌برداری سیستم برق را دشوارتر کرده و نیز بیشتر به زمان وابسته کرده است. به‌منظور حل مشکل وابستگی زمانی، لازم است که مسائل را روی بازه‌های زمانی مختلف بسط دهیم. به این منظور، بازآرایی فیدر توزیع دینامیکی، تعمیم مسئله روی بازه‌های زمانی مختلف، با توابع هدف متفاوت شامل هزینه بهره‌برداری، تلفات توان و انرژی تأمین نشده ارائه شده و در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد. قیمت‌های متغیر با زمان برق و نیز سطوح مختلف بار در کنار اثر تولیدات پراکنده به‌منظور عمومیت بخشیدن به روش پیشنهادی، در نظر گرفته شده‌اند. پیچیدگی‌های ذاتی مسئله بازآرایی فیدر توزیع ارائه روش‌های پیشنهادی جدید و نیز مطرح شدن موضوعات تحقیقاتی به روز را سبب شده است. یک الگوریتم بهینه‌سازی جدید نیز به‌منظور حل مسئله پیشنهادی، پیشنهاد شده است.

1-مقدمه

سیستم‌های توزیع شامل باس ها، خطوط، و سوئیچ‌ها (جداکننده و متصل‌کننده) هستند که می‌توانند باز و یا بسته باشند. آن‌ها دارای ساختار مش (حلقه‌ای) هستند. اما، معمولاً در ترکیب‌های شعاعی مورد استفاده قرار می‌گیرند به این خاطر که عملکردهای کنترلی متعددی در سیستم‌های توزیع بر اساس فرض شعاعی بودن ساختار سیستم توزیع صورت می‌گیرد، شامل کنترل ولتاژ و حفاظت ولتاژ. بازآرایی فیدر توزیع (DFR)، یک مسئله بهینه‌سازی جدید است که به دنبال بهترین ساختار ترکیبی فیدر با مدیریت حالت‌های باز و بسته سوئیچ‌های جداکننده و یا متصل‌کننده به‌منظور یافتن یک ترکیب بهره‌برداری شعاعی است که اهداف مشخصی را بهینه‌سازی کرده و در عین حال نیز تمامی قیدهای بهره‌برداری سیستم را بدون اینکه هیچ نودی از سیستم در حالت جزیره‌ای قرار گیرد، برآورده سازد. DFR یک مسئله بهینه‌سازی غیرخطی مختلط صحیح است به این خاطر که می‌بایست حالت‌های باز و بسته سوئیچ‌های جداکننده و متصل‌کننده را تعیین کرده و در عین حال نیز روابط پخش توان غیرخطی را نیز در سیستم حل نماید...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بازآرایی فیدر توزیع به صورت دینامیکی چندهدفه در سیستم‌های توزیع اتومات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازآرایی فیدر توزیع به صورت دینامیکی چندهدفه در سیستم‌های توزیع اتومات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy
سال انتشار
2018
کد محصول
1012315
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Distributed generation (DG)
Dynamic distribution feeder reconfiguration

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-17
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید