Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: مروری بر ارائه و ارزیابی طرح یادگیری الکترونیکی کلان (MOOC)

ترجمه مقاله درمورد یادگیری الکترونیکی، آماده دانلود است. MOOCs یک گرایش جدید در یادگیری الکترونیکی هستند؛ ساختار و قالب آنها به موازات کسب تجارب بیشتر در مورد ارائه آنها، به طور مداوم به روز رسانی می شود؛ بنابراین شایسته است مزایا و معایب آنها به روشی سیستماتیک درک شوند.
 چکیده

MOOC یا دوره های آموزشی باز و آنلاین کلان مبتنی بر منابع آموزشی باز (OER) یکی از روش های فراگیر برای دسترسی به آموزش با کیفیت، مخصوصا برای افرادی که در مناطق دوردست و یا محروم زندگی می کنند، می باشد. در مطالعه حاضر به تحلیل وضعیت MOOC، سوالات پژوهشی باز و تعیین موضوعات و اهداف جالب برای مطالعات آتی است. در نهایت، چارچوبی متشکل از کاربرد نرم افزارهایی با هدف بهبود و شخصی سازی مدیریت، ارائه، سودمندی و ارزیابی دوره های آموزشی آنلاین در سطوح فردی ارائه شده است.

1- مقدمه

به اعتقاد یونسکو، دسترسی همگانی به آموزش با کیفیت یکی از اصول مهم در برقراری صلح، توسعه اجتماعی و اقتصادی پایدار و مذاکرات بین فرهنگی می باشد. منابع آموزشی باز (OER) فرصتی استراتژیک برای بهبود کیفیت آموزش و همچنین تسهیل مذاکرات سیاسی، به اشتراک گذاری دانش و ظرفیت سازی فراهم می آورند. یکی از متداول ترین روش ها در یادگیری الکترونیکی، MOOC و یا دوره های آموزشی باز و آنلاین کلان می باشد. به گفته سیمون (2) MOOC تداوم گرایش به نوآوری، تجربه و کاربرد تکنولوژی جهت یادگیری آنلاین و از ره دور است که در نهایت فرصت های یادگیری متنوعی را در اختیار فراگیران قرار می دهد. به گزارش commonwealth of learning، MOOC وسیله ای برای تسهیل خلق، توزیع و کاربرد دانش و اطلاعات برای یادگیری و بهره مندی از مزایای منابع آنلاین موجود نظیر OER می باشد و می توان از آن برای حمایت از شبکه های اجتماعی و سایر انواع "ارتباط سازی" میان شرکت کننده ها می باشد. بنابراین، قدرت MOOC مبتنی بر مشارکت فعال تعداد وسیعی از از دانش آموختگان خود سازمانده و ارتباطات وسیعی است که با استفاده از پلتفرم های دوره آموزشی و سایر ابزارهای تعامل اجتماعی موجود میان آنها شکل می گیرد… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم تربيتی " با موضوع " مروری بر ارائه و ارزیابی طرح یادگیری الکترونیکی کلان (MOOC) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر ارائه و ارزیابی طرح یادگیری الکترونیکی کلان (MOOC)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Eighth International Conference on P2P, Parallel, Grid, Cloud and Internet Computing
سال انتشار
2013
کد محصول
1012360
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
305 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم تربيتی , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Electronic learning
Software agents
Educational institutions
Market research

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید