Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: ارتباط ميان فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایتمندي مشتری- تایید ارتباط و کاوش اثر تعدیل

ترجمه مقاله درباره یادگیری سازمانی آماده دانلود است.

چكيده

هدف - هدف این مقاله توسعه چارچوبي نظری و هدایت يك مطالعه تجربی در بخش هاي مختلف خدماتي به سمت بررسی روابط دروني بین فرهنگ یادگیری سازمانی، رضایت شغلی کارکنان و تاثیر آنها بر رضایتمندي مشتری می باشد. همچنين بررسی يك متغیر در سطح فردی (سطح تحصیلات) برای درك اثرات تعدیل احتمالي آن بر روابط فوق يكي ديگر از اهداف اين مقاله است.

طراحی / روش شناسی / رویکرد - پرسشنامه ساختار یافته اي برای جمع آوری اطلاعات کارکنان در سه شرکت متعلق به بخش هاي مختلف خدماتي (لنگرگاه، سوپر مارکت و خدمات تعمیر خودرو) مورد استفاده قرار گرفته است. یک نمونه شامل 437 پرسشنامه قابل استفاده از کارکنان تراز اول نيز جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل رگرسیون [محاسباتي براي تعيين ارتباط رياضي بين دو يا چند متغير] كه شامل تجزیه و تحلیل يك تعديل كننده است براي بررسی روابط مورد استفاده قرار گرفت.

یافته ها - نتایج نقش تعديل كننده رضایت شغلی کارکنان را در ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری تایید کرد. همچنين مطالعه حاضر از لحاظ تجربی از اين فرض پشتیبانی می کند که تاثير غیر مستقیم فرهنگ یادگیری سازمانی در رضايتمندي مشتری از طریق رضایت شغلی کارکنان زماني که ميزان تحصيلات آنان در سطح بالاتري باشد نسبت به تحصيلات سطح پایین قوی تر خواهد بود.

اصالت / ارزش - این پژوهش نشان داد زمانی که کارکنان از طرف فرهنگ سازماني خود حمایت مي شوند، نه تنها به دانش و مهارت های جدیدي دسترسي دارند بلكه به احتمال زیاد از شغل خودشان نيز راضی هستند. این امر به آنها انگيزه مي دهد تا خدمات باکیفیتي كه نیازهای مشتریان شان را برآورده مي سازد ارائه نمايند.

1-مقدمه

در اوضاع اقتصادی کنونی ارائه خدمات باکیفیت و راضي نگه داشتن مشتریان برای بقا بسيار حیاتی است. وجود علاقه اي خاص در صنایع خدماتي است که کارکنان به شیوه ای بسیار شخصی با مشتریان در تعامل اند و بر درک آنان از کیفیت خدمات تاثیر می گذارند. به این ترتیب مهارت ها و قابلیت های کارکنان تراز اول و همچنین شیوه های منابع انسانی و روش های افزايش سطح رضایت آنها در صنعت خدمات به امري بسیار مهم تبدیل شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ارتباط ميان فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایتمندي مشتری- تایید ارتباط و کاوش اثر تعدیل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارتباط ميان فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایتمندي مشتری- تایید ارتباط و کاوش اثر تعدیل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Learning Organization
سال انتشار
2013
کد محصول
1012374
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
305 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Organizational learning culture
Employee job satisfaction
Customer satisfaction

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید