Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی /

عنوان ترجمه شده مقاله: نقش رتبه سنجی اعتباری هیات رئیسه در انضباط مالی

دراين مقاله تاثير رتبه سنجي و تغييرات آن بر روي انضباط مالي در دو مباحثه تكميلي درباره شناخت رابطه انضباط مالی و رتبه سنجی مورد بررسی قرار مي گيرد.

چکیده

دراین مقاله جنبه‌های متعدد ارتباط بین رتبه‌سنجی اعتباری هیأت رئیسه و انضباط مالی مورد بررسی قرار می‌گیرد. تجزیه و تحلیل بیش از 1000 نمونه مشاهدۀ سالانه در 93 کشور – در طول سال‌های 2010 تا 1999 – ثابت می‌کند که میزان بدهی کشور احتمالاً با رتبه‌سنجی بالاتر، اثبات وجود چرخۀ تجاری، و نیز وابستگی روش رتبه‌سنجی افزایش می یابد. علاوه براین، در پژوهش حاضر برای تائید نظریۀ چرخۀ تجاری – سیاسی هیچ دلیلی یافت نمی‌شود تا براین نکته اشاره کند كه جاه‌طلبي‌هاي سياسي ممكن است در پي ارتقاء رتبه سنجی منجر به وخیم تر شدن اوضاع مالی شود. یافته های این پژوهش ثابت می‌کند که کیفیت نهادی در پیوند انضباط مالی و رتبه‌سنجی عامل مهمی به شمار می‌رود. 

1-مقدمه

پس از بحران مالی سال 2008، اهمیت انضباط مالی به معیار اساسی تصمیم‌گیری دربارۀ رتبه‌سنجی اعتباری هیأت رئیسه تبدیل شده است. در 5 آگوست 2011، سازمان " استاندارد اند پورز " برای نخستین بار در تاریخ رتبه‌سنجی بدهی ایالات متحده را از AAA به + AA تنزل داد. دو سال بعد، در 13 فوریه 2013، دولت انگلستان که رتبهAaa را از سال 1970 در اختیار داشت از دست داد، به طوری که شرکت خدمات مالی مودیز اقتصاد انگلیس را با یک پله سقوط تا سطح Aa1 تنزل داد. در 13 جولای 2012، رتبه ایتالیا با دو پله سقوط (از A3 به Baa2) رسیده است. رتبه ژاپن نیز چندین بار در معرض تهدید قرار گرفته است. اخیراً در جولای 2015، شرکت فیچ ریتینگز به دولت ژاپن هشدار داد که از دست دادن انضباط مالی با افزایش فشار بر بازدهی اوراق قرضه می‌تواند به اقتصاد این کشور آسیب برساند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و نتیجه گیری انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " نقش رتبه سنجی اعتباری هیات رئیسه در انضباط مالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش رتبه سنجی اعتباری هیات رئیسه در انضباط مالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Emerging Markets Review
سال انتشار
2016
کد محصول
1012407
تعداد صفحات انگليسی
36
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
793 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


fiscal discipline

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید