Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی /

عنوان ترجمه شده مقاله: هزینه های دولت، فساد و بهره وری کل عوامل تولید

در این مقاله روابط بین هزینه خدمات اداری، هزینه های توسعه سرمایه گذاری، و هزینه های حفظ حاکمیت و TFP، و همچنین روابط بین نسبت سه این هزینه و کل هزینه های مالی و TFP بررسی می شود.

چکیده

این مقاله هزینه های دولتی را به سه نوع تقسیم می کند و چارچوبی نظری را برای بررسی تأثیرات هزینه های دولت و فساد بر بهره وری کل عوامل تولید ایجاد می کند. سپس یک مدل خودهمبسته فضایی پویا و یک مدل آستانه پنلی را برای تست فرضیه های نظری بر اساس داده های پانل استانی (ایالتی) از سال 2007 تا 2014 ارائه می کند. نتایج نشان دهنده رابطه ی منحنی U شکل میان هزینه های خدمات اداری دولت ، توسعه سرمایه گذاری، حفظ حاکمیت و بهره وری کل عوامل تولید، و رابطه بین ساختار مخارج دولتی و بهره وری کل عوامل تولید از یک منحنی "U" شکل معکوس می باشد. بعلاوه، یافته ها نشان می دهد که افزایش سطح فساد می تواند به طور مستقیم بهره وری کل عوامل تولید منطقه ای را کاهش دهد و اینکه اثرات نسبت های هزینه های خدمات اداری مخارج توسعه سرمایه گذاری، و هزینه های حفظ حاکمیت بر بهره وری کل عوامل تولید دارای یک آستانه فساد واحد است. افزایش نسبت های هزینه های دولتی می تواند بهره وری کل عوامل را تا مقدار آستانه بهبود بخشد.

1-مقدمه

رشد اقتصادی برای مدت ها موضوع موردتوجه محققان بوده است و تحقیقات در این زمینه بر چگونگی دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و باثبات متمرکز بوده است. از زمان اصلاحات و آزاد شدن اقتصاد، اقتصاد چین به سرعت در حال توسعه بوده و درآمد قابل توزیع اسمی ساکنان شهر از 335 RMB در سال 1978 به 28844 RMB در سال 2014 افزایش یافته است. با این حال، عوامل اصلی که به توسعه اقتصادی چین منجر شد، به طور غیر جهت دار و چرخه ای به علت سیاست های اقتصاد کلان بهنگام، تغییرات نهادی، تغییر ساختار جمعیت و سطوح آموزش در 2005 تغییر کرده است

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " هزینه های دولت، فساد و بهره وری کل عوامل تولید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
هزینه های دولت، فساد و بهره وری کل عوامل تولید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Cleaner Production
سال انتشار
2017
کد محصول
1012547
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
13 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Government expenditure
Corruption
Total factor productivity

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید