Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: از مدیریت مدرنیستی تا مدیریت پست مدرنیستی: پیشرفت ها در مدیریت علمی

هدف این مقاله تحلیل این اصول از طریق دریچه های پست مدرنیستی برای توسعه مدیریت علمی از طریق شیوه های علمی است.
 چکیده

هدف- هدف این مقاله ارائه شواهدی در مورد پیشرفت در مدیریت علمی از طریق دیدگاه پست مدرنیستی است.

رویکرد/روش شناسی/ طراحی-چهار اصل مدیریت علمی از طریق زاویه دید پست مدرنی(پسامدرنی) تحلیل شده است. شیوه های کنونی مدیریت برای شاخص های توسعه در مدیریت علمی تحلیل شده اند.

یافته ها- اصول مدیریت علمی در درون مثال های فعلی مدیریتی یافت شده اند؛  اندازه گیری تولید دانش؛ توانمند سازی، مدیریت کیفیت  فراگیر؛ کار تیمی. مدیریت علمی زمانی که از دریچه پست مدرنیستی تحلیل می شود، در طول زمان توسعه یافته، در نظر گرفته می شود.

محدودیت/کاربردهای تحقیق- محدودیت این تحقیق است است که تعریف دقیقی برای مدیریت مدرنیستی در برابر مدیریت پست مدرنیستی  برای تائید هر نوع یافته ای وجود ندارد. کاربردهای این تحقیق این است که تحقیق در مورد توسعه مدیریت علمی در مدیریت پست مدرنیستی بسط می یابد.

مفاهیم عملی- یک محدودیت عملی برای فعالان مدیریتی، بکارگیری یک ایده پست مدرنیتسی برای مدیریت است یعنی تعداد زیادی رویکردهای مدیریتی وجود دارد که کار می کنند.

ارزش/منشا- نقش و مشارکت علمی این مقاله این است که اصول مدیریت علمی از زمان های مدرنیته منشا می گیرد و در مدیریت پست مدرن توسعه داده می شود.

-1مقدمه

بدیان و ورن (2001) اصول مدیریت علمی( تیلور 1911) را  به عنوان تاثیرگذاترین کتاب مدیریتی که تاکنون چاپ شده است، در نظر گرفتند( ص 222). 134 محقق در مجموع در آکادمی مدیریت نیز فردریک تیلور را در بالاترین جایگاه فردی دانستند که در کسب و کار آمریکایی و تفکر و شیوه مدیریتی در 200 سال گذشته رتبه بندی کردند( ون و های 1977، ص 471). مطالعه آخری به وسیله جویسی و برلاند(2010) تکرار شد کسانی که مجددا معظم بودن تیلور را کشف کردند( ص 432)… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " از مدیریت مدرنیستی تا مدیریت پست مدرنیستی: پیشرفت ها در مدیریت علمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
از مدیریت مدرنیستی تا مدیریت پست مدرنیستی: پیشرفت ها در مدیریت علمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Management History
سال انتشار
2013
کد محصول
1012667
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
109 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Modern
Postmodern
Taylorism
Scientific management

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید