Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک بررسی برروی شبکه بدنی بی‌سیم : فناوری‌ امنیتی و مسائل روش طراحی آن

در این مقاله نیازمندی‌های امنیت داده و حفظ حریم خصوصی در WBAN را شناسایی کردیم. به ویژه، به ضرورت امنیت و ذخیره‌سازی داده‌های توزیع‌شده قابل اعتماد، و ریزساختار‌های کنترل دسترسی به داده‌های توزیع‌شده اشاره می‌کنیم.
 چکیده

شبکه‌های حسگر بدنی بی‌سیم (WBANs)‌ محبوبیت بیشتری یافتند و پتانسیل بسیار زیادی در نظارت بلادرنگ برروی بدن انسان نشان دادند. برنامه‌های کاربردی مانیتورینگ مستمر مقرون به صرفه، بدون مزاحمت و بدون نظارت مانند دوربین‌های مدار بسته، و به همین ترتیب وعده WBANها در مراقبت‌های بهداشتی طیف وسیعی از فعالیت‌ها و سیستم توان بخشی را به خود جذب کرده است. بااین حال، مزایای WBAN، که از مسائل چالش برانگیز استفاده می‌کنند باید حل شوند. علاوه بر باز کردن مسئله برای استانداردسازی، مسائل کارآمدی انرژی WBAN و کیفیت خدمات (QoS)، امنیت و حفظ حریم شخصی نگرانی‌های بزرگی هستند. داده‌های مهم زندگی سیستم‌های پوشیدنی باید حفاظت شوند، از این رو کنترل می‌شوند. بااین اوصاف، این سیستم‌ها با سختی‌های پرداختن به امنیت مواجهه هستند. WBAN بیشتر چالش‌های امنیتی را از شبکه‌های حسگر بی‌سیم (WSN) به ارث برده است. بااین حال، WBAN، علائمی مانند محدودیت شدید منابع و شرایط سخت محیطی، چالش‌های امنیتی و حفظ حریم شخصی برای تظاهر به حمایت بیشتر از افراد را مشخص می‌سازد. در این مقاله، مسائل امنیتی و حفظ حریم شخصی و حملات بالقوه WBAN مورد بررسی قرار می‌گیرند. علاوه براین، این مسئله حل نشده که برای کیفیت سرویس‌ها مسئله امنیت جدی است که دارای پتانسیل زیادی برای تبادلات در WBAN هستند توضیح داده خواهد شد، و سپس برروی جهت‌های پژوهش‌های آینده بحث خواهیم کرد.

-1مقدمه

تحقیقات و توسعات در زمینه شبکه‌های بدنی (BAN) و شبکه حسگر بدنی (BSN) اخیرآ در هردو عرصه آکادمیک و صنعتی و نیز در زمینه پزشکی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. استاندارد ارتباطات برای دستگاه‌ها با توان پایین برای عملکرد، در بدن انسان یا حول بدن انسان (به انسان محدود نمی‌شود) برای خدمت به انواع کاربردها از جمله الکترونیک، پزشکی، مصرفی و سرگرمی‌های شخصی و دیگر خدمات بهینه شدند. یک شبکه حسگر بدنی بی‌سیم یک فناوری شبکه‌ با فرکانس‌های رادیویی است. این فناوری گره‌های کوچک را با حسگر یا تجهیزات متحرک در بدن انسان یا در اطراف بدن انسان به هم ارتباط می‌دهد. WBAN یک نوع خاص از شبکه است که برای مدیریت نظارت و برقراری ارتباط بین علائم حیاتی متفاوت بدن انسان مانند دما، فشار خون، ECG و غیره طراحی شده است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک بررسی برروی شبکه بدنی بی‌سیم : فناوری‌ امنیتی و مسائل روش طراحی آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک بررسی برروی شبکه بدنی بی‌سیم : فناوری‌ امنیتی و مسائل روش طراحی آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Innovations in Information,Embedded and Communication systems ICIIECS
سال انتشار
2015
کد محصول
1012671
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
971 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Security
Wireless sensor networks
Wireless communication

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید