Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی /

عنوان ترجمه شده مقاله: عوامل کلان اقتصادی ریسک اعتباری در صنعت بانکداری نپال

بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتبار واقعی یک موضوع بسیار مهم برای مقامات نظارتی در رابطه با ثبات مالی و برای مدیریت بانک ها است. ریسک اعتبار واقعی به شکل وام های ناموفق در می آید. هدف از این مقاله کشف ارتباط بین اقتصاد کلان اساسی و وام های ناموفق بانک ها در بخش بانکی نپال است.

 

چکیده

این مقاله با هدف بررسی عوامل کلان اقتصادی ریسک اعتباری در بخش بانکی نپال با استفاده از مدل­ سازی سری­ های زمانی انجام شده است. مقاله حاضر بر اساس این فرضیه شکل گرفته است که محیط اقتصاد کلان مانند چرخه کسب و کار، تورم، عرضه پول، نرخ بهره بازار و نوسانات ارز بر ریسک اعتباری بانک­ ها که توسط مطالبات معوق وام­ های ناموفق (NPLها) پروکسی­ سازی شده است، تاثیر می گذارد. این مقاله با استفاده از سری سالانه 2001-2011، هم دوره رونق و هم بحران مالی اخیر را پوشش می­ دهد. یافته­ های مقاله نشان می­ دهند که متغیرهای کلان اقتصادی تورم و نوسان ارز خارجی بر ریسک اعتباری بانک در نپال اثر گذاشته­ اند. این نتایج چند کاربرد برای سیاست­گذاران، قانون­گذاران و مدیران دارد چرا که مطالعه حاضر دوره بحران اخیر را پوشش می ­دهد و نیز شکاف تحقیقات را پر می­کند و بر اساس دانش ما اولین مطالعه عمیق در رابطه با تعیین ریسک اعتباری در نپال است.

-1مقدمه

بحران مالی اخیر علاقه به هزینه­ هایی که بحران­ های بانکی می ­توانند بر اقتصاد داشته باشند را بر انگیخته است (اگنلو، فورسری و همکاران 2011). در عین حال، همچنین برخی از اقتصاددانان را به بررسی دوباره عوامل تعیین­ کننده­ ای برانگیخته است که ممکن است آغازگر بحران­ های بانکی باشند (لیون و والنسیا 2010). در نظر گرفته شده است که عوامل اقتصاد کلان نقش مهمی در این مورد بازی کنند (دمیرگاچ-کانت و دتراگیاچه 1998؛ خلولین 2002). به شکل ویژه ­تر، شرایط نامطلوب اقتصادی، که رشد کم و یا منفی است، بهره بالا و نرخ تورم بالا برای بحران­ های بانکی مطلوب است (دمیرگاچ-کانت و دتراگیاچه 1998)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " عوامل کلان اقتصادی ریسک اعتباری در صنعت بانکداری نپال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل کلان اقتصادی ریسک اعتباری در صنعت بانکداری نپال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of 21st International Business Research Conference
سال انتشار
2013
کد محصول
1012681
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
411 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Credit risk
NPL
Macroeconomic variables
Banking

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید