Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: Met4ITIL: مدیریت فرآیند و روش مبتنی بر شبیه‌سازی برای پیاده‌سازی ITIL

کار پیشنهادی در این مقاله متمرکز بر اجرای ITIL است. نتایج حاصل از بررسی مقالات تحقیقاتی نشان می‌دهد که تحقیقات در این زمینه بر بررسی عوامل کلیدی برای پیاده‌سازی ITIL موفقیت‌آمیز یا موارد خاص مطالعه ITIL در شرکت‌های دنیای واقعی تمرکز دارند.

چکیده
یک نیاز کلیدی برای ارائه‌دهندگان خدمات، تعریف، مدیریت و ارائه خدمات فناوری اطلاعات (IT) است تا به طور مؤثر از اهداف تجاری و نیازهای مشتری پشتیبانی کنند. چندین مدل مرجع فرایند برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات(ITSM) ظهور کرده‌اند که کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات (ITIL) مدل مرجع پذیرفته‌شده به‌عنوان استاندارد واقعی برایITSM   است. این مقاله روش جدیدی برای اجرای ITIL معرفی می‌کند که بر اساس چرخه عمر مدیریت فرآیند کسب‌وکار و مدل کردن شبیه‌سازی است. کاربرد این روش برای اجرای فرایند مدیریت حادثه در یک شرکت اسپانیایی نیز ارائه شده است. این روش توسط کارشناسان ITIL موردبررسی قرار گرفته و از دیدگاه ذینفعان فرایند با استفاده از یک پرسشنامه ارزیابی شده است. پاسخ‌های داده شده به پرسشنامه نشان‌دهنده سودمندی روش برای رسیدگی به عوامل کلیدی موفقیت و حمایت از استفاده از شیوه‌های مناسب مدیریت فرآیند است.

1-مقدمه

ازآنجاکه استفاده از فناوری‌های مدیریت اطلاعات در سال‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است، شرکت‌ها خواستار خدمات و راه‌حل‌های کارآمدتر فناوری هستند. بنابراین، ارائه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات نیاز به تمرکز بیشتر بر کیفیت خدمات و روابط با مشتریان خود نسبت به فناوری و سازمان داخلی خود دارند [1] [2].

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) زیرمجموعه علوم خدماتی محسوب می‌شود [3] که می‌تواند به‌عنوان "مجموعه‌ای از فرایندهایی که برای تضمین کیفیت خدمات مستقیم خدمات فناوری اطلاعات، با توجه به سطح خدمات موردتوافق توسط مشتری باهم همکاری می‌کنند "[4]. کانگر و همکاران [5] افزودند که ITSM"بر تعریف، مدیریت و ارائه خدمات فناوری اطلاعات برای حمایت از اهداف تجاری و نیازهای مشتری، معمولاً در عملیات IT تمرکز دارد ". به‌منظور ارائه راهنمایی برای مدیریت اثربخش خدمات فناوری اطلاعات، چندین استاندارد و مدل فرآیند مرتبط با ITSM مطرح شده است مانندISO / IEC 20000 [9] [10] [11]، CMMI-SVC (مدل تکامل قابلیت یکپارچه­ی خدمات) [12] [13] و ITIL (کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات) [14]. پیاده‌سازی مدل‌های ITSM به بهبود کیفیت خدمات IT و رضایت مشتری و کاهش هزینه‌های خدماتی کمک می‌کند [15] [16]. بنابراین، اجرای یک مدل مرجع ITSM به یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌های فناوری اطلاعات برای اطمینان از تداوم آن و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه‌گذاری و فرصت‌های تجاری تبدیل شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " Met4ITIL: مدیریت فرآیند و روش مبتنی بر شبیه‌سازی برای پیاده‌سازی ITIL " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
Met4ITIL: مدیریت فرآیند و روش مبتنی بر شبیه‌سازی برای پیاده‌سازی ITIL
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Standards & Interfaces
سال انتشار
2018
کد محصول
1012772
تعداد صفحات انگليسی
43
تعداد صفحات فارسی
57
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



ITSM
ITIL
IT service incident management
ITIL implementation
simulation modeling

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید