Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: ابزارهای مدیریت رسانه: دیدگاه مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان

ترجمه مقاله در مورد Media Management (مدیریت رسانه) آماده دانلود است. یکی از موضوعات جالب برای پژوهشگران مدیریت رسانه، درک جنبه های مختلف صنعت رسانه است. یافته های مطالعه حاضر اطلاعات جالب توجه و ارزشمندی در مورد مدیریت امور تجاری توسط مدیران اجرایی رسانه های انگلستان و کاربرد ابزارهای مدیریتی مختلف برای درک و تحلیل رقابت و پویش های رقابتی به ارمغان آورده است.
 چکیده

چشم انداز رسانه های جمعی انگلستان شرایط جالبی برای درک و بررسی پویش های رقابتی سازمان های رسانه فراهم می آورد. از آنجایی که مشخصه اصلی این صنعت، عدم قطعیت و آشفتگی است، مقاله حاضر به دنبال بررسی فرآیندی است که به واسطه آن سازمان های رسانه استراتژی های خود را تدوین کرده و از ابزارهای مدیریتی برای اجرای این فرآیند استفاده می کنند. در مطالعه حاضر یافته های حاصل از مطالعه پیمایشی مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان و دیدگاه آنها در مورد صنعت رسانه در انگلستان، تاثیر محیط رقابتی بر توسعه استراتژی های رسانه، ابزارهای مدیریتی مورد استفاده و میزان رضایت آنها از این ابزارها ارائه شده است. با توجه به یافته های حاصل می توان چنین نتیجه گرفت که رسانه های جمعی انگلستان یک محیط رقابتی و سرشار از آشفتگی بوده و استراتژی رسانه با استفاده از تعدادی از ابزارهای مدیریت رسانه توسعه می یابند که این ابزارها از نظر کمک به مدیران اجرایی جهت مدیریت سازمان رسانه در شرایط نامطمئن و پیچیده درجات مختلفی از موفقیت را به ارمغان می آورند.

1-مقدمه

چشم انداز رسانه های جمعی به سرعت در حال تغییر است. اندازه و شکل آتی آن در میان مدت تا طولانی مدت نامشخص بوده و دورنمای دلهره آوری برای افرادی که مسئول مدیریت شرکت های رسانه های جمعی و توسعه استراتژی هستند، فراهم می آورد. این محیط رقابتی پویا همچنین چالشی واقعی در برابر مدیرانی که عهده دار برنامه ریزی یک استراتژی هستند، قرار می دهد، زیرا مدل های و فعالیت های تجاری موجود از نظر مخاطبان، میزان درآمد و بازده تحت فشار هستند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم ارتباطات اجتماعی " با موضوع " ابزارهای مدیریت رسانه: دیدگاه مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابزارهای مدیریت رسانه: دیدگاه مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal on Media Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1012880
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
171 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Media Management

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید