Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: تامین امنیت شبکه های ارتباط بی سیم نسل پنج، با استفاده از امنیت لایه های فیزیکی

ترجمه فارسی مقاله در مورد امنیت شبکه های ارتباط بی سیم نسل پنج، آماده دانلود است. . این مقاله به بررسی امنیت می پردارد، یک مسئله اساسی در شبکه 5G این است که این شبکه به طور ذاتی در انتقال بی سیم، نسبت به نقض موارد امنیتی آسیب پذیر است.

چکیده

شبکه نسل پنجم (5G) به عنوان یک عامل کلیدی در تحقق ویژگی­ های موردنیاز برای برنامه ­های کاربردی بی­سیم آینده مطرح می­شود، ویژگی­ هایی همچون سرعت فوق­ العاده بالای داده­ ها، پوشش رادیویی فوق­ العاده بالا، تعداد بسیار زیاد دستگاه­ ها و تاخیر بسیار کم. این مقاله به بررسی امنیت می­پردارد، یک مسئله اساسی در شبکه 5G این است که این شبکه به طور ذاتی در انتقال بی سیم، نسبت به نقض موارد امنیتی آسیب پذیر است. به طور خاص، ما بر امنیت لایه فیزیکی تمرکز می کنیم با بهره­ گیری از ماهیت تصادفی بودن رسانه های ارتباطی و با شناخت مزایای ارائه شده توسط فناوری­ های خرابکارانه به 5G، محرمانه بودن اطلاعات را حفظ می کند. در میان فناوری­ های مختلف، سه موردی که بیشتر امیدوار کننده می­باشند، مورد بحث قرار گرفته است: شبکه­ه ای هتروژنی، شبکه­ های عظیمِ چند خروجی چند ورودی و موج میلیمتری. ما بر اساس اصول کلیدی هر تکنولوژی، فرصت های غنی و چالش های برجسته ای که طراحان امنیتی باید با آنها مواجه شوند را شناسایی می­کنیم. انتظار می رود این شناسایی به طور قاطع در درک آینده از امنیت لایه فیزیکی، پیشرفت­ هایی را ایجاد نماید.

1-مقدمه

در سال های اخیر، ارتباطات بی سیم موبایلی رشد بی سابقه ای را در ترافیک داده ها تجربه کرده است، دلیل این امر محبوبیت دستگاه­ های هوشمند مختلف، تقاضا برای محتواهای چند رسانه ­ای فراگیر و افزایش سریع تعداد ایستگاه های پایه (BS ها) می­باشد. به طور خاص، در سال 2013 ترافیک داده­ های موبایلی در جهان، تقریبا 18 برابر بزرگتر از کل اینترنت جهانی در سال 2000 بوده است و تا سال 2018 داده های جهانی تلفن همراه، ماهانه بیش از 15 اگزابایت خواهند بود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تامین امنیت شبکه های ارتباط بی سیم نسل پنج، با استفاده از امنیت لایه های فیزیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تامین امنیت شبکه های ارتباط بی سیم نسل پنج، با استفاده از امنیت لایه های فیزیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Communications Magazine
سال انتشار
2015
کد محصول
1013156
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


5G Wireless Communication Networks

تاریخ انتشار در سایت: 2018-11-26
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید