Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: ادغام انرژی تجدیدپذیر: مطالعه آزمایشی و شبیه سازی برای تحقیق قابلیت ادغام انرژی های موج، خورشیدی و باد

ترجمه مقاله درمورد انرژی های تجدید پذیر آماده دانلود است. در این مقاله، مدلسازی دینامیکی و کنترل سیستم هایبرید انرژی PV/ باد/ موج ارائه شده است. سیستم های تبدیل انرژی موج، فتوولتائیک و انرژی باد درون باسبار DC اصلی بمنظور افزایش کارایی سیستم انرژی تجدیدپذیر ادغام شده اند.

چکیده

سیستم­ های انرژی یکی از مهمترین زیرساخت­ های جامعه مدرن هستند. برای بدست آوردن منبع انرژی ادامه ­پذیر، قابل اطمینان و مقرون بصرفه، انقلاب انرژی جدیدی هم­اکنون بصورت جهانی در حال وقوع است. در این انقلاب انرژی، ادغام سیستم­های انرژی تصور می­شود که یکی از بزرگترین چالش­ها و همچنین فرصت­ها باشد. علت اصلی این چالش تفاوت بین منابع انرژی از لحاظ نوع، شرایط محیطی و کنترل تغییر عوامل تولید انرژی تجدیدپذیر است. در این مقاله، مدلسازی دینامیکی و کنترل سیستم هایبرید انرژی PV/ باد/ موج ارائه شده است. سیستم­های تبدیل انرژی موج، فتوولتائیک و انرژی باد درون باسبار DC اصلی بمنظور افزایش کارایی سیستم انرژی تجدیدپذیر ادغام شده­اند. سیستم انرژی موج و PV با مبدل DC-DC تجهیز شده ­اند و سیستم تبدیل انرژی باد با مبدل AC-DC تجهیز شده است. سپس کل سیستم هایبرید به مبدل باک - ­بوست و سیستم میکروکنترولر برای دستیابی به ولتاژ باسبار DC ثابت متصل می­شود. نهایتا، ولتاژ خروجی سیستم هایبرید به بار یا باتری­های مورد نیاز متصل می­شود. میز آزمایشی برای این سه نوع مختلف از انرژی­های تجدیدپذیر برای مطالعه چگونگی ادغام آن­ها و تلفیق حاصل انرژی آن­ها ساخته می­شود. انرژی موج به انضمام چالشی آشکار برای تغییر خروجی این انرژی بعلت تغییرات در قدرت، سو و ارتفاع امواج تحقیق شده است. انرژی باد و خورشیدی نیز با در نظر گرفتن شرایط محیطی متفاوت از جمله تغییرات تابش خورشیدی و سرعت باد مطالعه می­شوند. بنابراین، ادغام انرژی باد و خورشیدی با انرژی موج چالش بزرگی را ارائه می­دهند. مدلسازی آنالیز و شبیه ­سازی سیستم انرژی هایبرید با استفاده از محیط Matlab/Simulink انجام می­شوند. مفهوم مدار باک - بوست در طراحی مدار مجتمع ارائه و تحقیق می­شود. کارایی مدل شبیه ­سازی شده عملی تشخیص داده می­شود، و کاربرد مدل در ادغام سه انرژی پیشنهادی ثابت می­شود.

1-مقدمه

انرژی تجدیدپذیر عنصر مهمی است که در همه بخش ­های زندگی اشخاص وارد شده است و بخش کاملی از فعالیت­های زندگی روزانه شده است. برای پیشرفت ملت خیلی مهم است، بطوریکه مهمترین عاملی است که بر اقتصاد و رشد صنعتی کشور تاثیر می­گذارد.

استفاده مفرط از انرژی سنتی، که وابسته به سوخت­های فسیلی، نفت خام و مشتقات آن، زغال­سنگ و گاز طبیعی می­باشد، بشدت موجب آسیب جدی به انسان­ها، محیط زیست و همه موجودات زنده منتج به آلودگی محیط زیستی بی ­سابقه، گرمایش جهانی و باران اسیدی می­شود. بعلاوه، بسیاری از فاجعه­های محیط زیستی که شروع می­شوند و شناخته نمی­شوند تا زمانیکه پایان می­یابند علاوه بر مشکلات سلامت، منجر به جستجو برای منابع انرژی جایگزین و پاک می­شوند که به پیشرفت مستمری نائل می­شوند و در مقابل بر سلامت انسان و محیط زیست اثر نمی­گذارند. این موضوع با اعتماد بر منابع تجدیدپذیر انرژی تولید شده بطور طبیعی، دوام­دار و بدون تولید هیچ نوعی از ضایعه مضر بدست آورده می­شود. بنابراین، نگاهی سریع به منابع انرژی تجدیدپذیر و مشکلات مواجه با فرآیند تولید و راه ­حل بهینه در نظر گرفته خواهد شد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ادغام انرژی تجدیدپذیر: مطالعه آزمایشی و شبیه سازی برای تحقیق قابلیت ادغام انرژی های موج، خورشیدی و باد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ادغام انرژی تجدیدپذیر: مطالعه آزمایشی و شبیه سازی برای تحقیق قابلیت ادغام انرژی های موج، خورشیدی و باد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy
سال انتشار
2019
کد محصول
1013377
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Renewable power integration
Wave energy
Wind energy

تاریخ انتشار در سایت: 2019-03-03
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید