Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: تکامل ایستای کد اخلاق پزشکی جدید ایتالیا

ترجمه مقاله درباره اخلاق پزشکی، آماده دانلود است. کد اخلاق پزشکی ایتالیا بعد از هشت سال از آخرین بازبینی، در می 2014 به روز رسانی شد. در اینجا نویسندگان اصلاحات را از نظر افزایش مشکلات پزشکی مربوط به سخت‌گیری دادگاه‌های قضایی ایتالیا بررسی کرده‌اند.

چکیده

کد اخلاق پزشکی ایتالیا بعد از هشت سال از آخرین بازبینی، در می 2014 به روز رسانی شد. در اینجا نویسندگان اصلاحات را از نظر افزایش مشکلات پزشکی مربوط به سخت‌گیری دادگاه‌های قضایی ایتالیا بررسی کرده‌اند. مهم‌ترین جنبه‌های این کد اخلاقی شامل آزادی بیمار و خودمختاری، و پیش‌گیری از خطر از طریق افشای خطاها و عوارض جانبی است. با این وجود به نظر می‌رسد در مقایسه با کدهای اخلاقی فرانسه، انگلستان و ایالات متحده، این اصلاحات در هر دو زمینه از کارایی کمتری برخوردار است. به ویژه، استانداردهای کیفیت و شواهد علمی که پزشکان را در کار بالینی هدایت می‌کند، در نظر گرفته نشده است. از آنجا که این موارد بیشترین تغییرات را در کد جدید به خود اختصاص داده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت که ویراست 2014 هم‌راستا با نسخه‌های قبلی است. حالا بیشتر از همیشه لازم است که اخلاق پزشکی تغییرات پزشکی، اجتماعی و پزشکی قانونی را در نظر بگیرد و برای محافظت از حقوق بیماران و کرامت حرفه‌ی پزشکی، قوانین جدیدی برای پزشکان تهیه کند. حق پزشک برای رد درمان در شرایطی که به نفع وی است، نباید تنها وسیله‌ی حفاظت از احترام (کرامت) حرفه‌ای باشد. لازم است تا میان پزشکی و حرفه‌ای‌گرایی مرز مشخصی تعیین شود. همچنین لازم است معیارهایی برای تعیین شواهد علمی مشخص شود تا پزشکان از آن پیروی کنند. علی رغم تمام مناقشاتی که مورد استامینا به وجود آورد، این کار در کدهای اخلاقی ایتالیا انجام نشده است.

1-مقدمه

کد اخلاق پزشکی ایتالیایی جدید هشت سال بعد از آخرین ویراست، در می 2014 تهیه شد. در طول این دوره‌ی هشت ساله، نگرش افراد به پزشکی و پزشکان و برآورده شدن انتظاراتشان تغییر کرده است. پزشک بیشتر به عنوان ارائه‌دهنده‌ی خدمت در نظر گرفته می‌شود تا متخصصی که به واسطه‌ی مطالعات بسیار و به روزش کاری سخت را انجام می‌دهد. در واقع، به زبان ساده پزشک باید در زمان کوتاه تصمیمات سخت را بگیرد و خطرات را بررسی کند. گمراه شدن توسط نتایج بالینی و ابزاری (آزمایشگاهی) شایع است و مرز خطا همیشه در حال تغییر است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " تکامل ایستای کد اخلاق پزشکی جدید ایتالیا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تکامل ایستای کد اخلاق پزشکی جدید ایتالیا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Review for Medical and Pharmacological Sciences
سال انتشار
2016
کد محصول
1013400
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
236 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی , پرستاری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Medical ethics
Italian code
Patient’s self-determination

تاریخ انتشار در سایت: 2019-03-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید