Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده روانشناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: بررسی دیدگاه های پزشک و پرستار در مورد مراقبت از بیماران در حال مرگ در بخش مراقبت های ویژه: همکاری، پریشانی روحی و محیط اخلاقی

هدف این مقاله، بررسی دیدگاه های پرستاران ثبت شده و پزشکان ناظر درباره مراقبت از بیماران در حال مرگ در بخش مراقبت های ویژه (ICU)، با توجه ویژه به روابط بین پریشانی روحی، محیط اخلاقی، همکاری بین پزشک و پرستار و رضایت از کیفیت مراقبت می باشد.

چکیده

هدف: بررسی دیدگاه­ های پرستاران ثبت شده و پزشکان ناظر درباره مراقبت از بیماران در حال مرگ در بخش مراقبت های ویژه (ICU)، با توجه ویژه به روابط بین پریشانی روحی، محیط اخلاقی، همکاری بین پزشک و پرستار و رضایت از کیفیت مراقبت.

طرح: مطالعه آزمایشی توصیفی با استفاده از یک طرح بررسی

اشخاص: 29 پزشک ناظر که بیماران را در بخش ICU پذیرش کرده اند و 196 پرستار ثبت شده که به مراقبت مستقیم از بیمار می پردارند.

مداخلات: پرسشنامه نظرسنجی.

اندازه گیری­ها و نتایج اصلی: در اولین سایت، پرستاران ثبت نام شده  همکاری کمتر (P < 0.001)، پریشانی روحی بالاتر (P < 0.001) محیط اخلاقی منفی­تر (P < 0.001) و رضایت کمتر از کیفیت مراقبت (p = .005) در مقایسه با پزشکان ناظر گزارش دادند. وضعیتی که بیشترین پریشانی روحی را از دیدگاه پرستاران ثبت شده و پزشکان داشت شرایطی بود که مراقبین برای ادامه درمان تهاجمی بی نتیجه تحت فشار قرار داشتند. پرستاران تعداد رخداد موقعیت­های ناراحت کننده را بیشتر از پزشکان برآورد کردند. در سایت دوم، 45٪ از پرستاران ثبت شده گزارش دادند که به دلیل تنش روحی موقعیتی را ترک کرده یا قصد ترک آن را داشته اند. برای پزشکان، همکاری با رضایت از کیفیت مراقبت (p <.001) و محیط اخلاقی مرتبط بود  (P = 0.004)؛ برای پرستاران، همکاری با رضایتمندی (p <.001) و محیط اخلاقی (p <.001) در هر دو سایت مرتبط بود و در سایت 2 همکاری با پریشانی روحی ارتباط منفی داشت (P = 0.05). به طور کلی، پرستاران ثبت شده با نمرات پریشانی روحی بالاتر رضایت کمتری نسبت به کیفیت مراقبت (p <.001)، تصور ناخوشایندتری از محیط اخلاقی (p <.001) و برآورد ضعیف­تری از همکاری (p <.001) داشتند.

نتيجه گيري: پرستاران ثبت شده ناراحتي­ هاي اخلاقي بیشتر و همكاري كمتري نسبت به پزشكان تجربه می­کردند، آن­ها محيط اخلاقي خود را منفي­تر ارزیابی كردند و رضایت كمتری از كيفيت مراقبت­ هاي ارائه شده در واحدشان نسبت به پزشكان داشتند. ارزیابی­ های شرکت کننده از کیفیت مراقبت ارتباط نزدیکی با درک او از همکاری داشت. بهبود فضای اخلاقی در بخش مراقبت­ های ویژه از طریق گفتگوی صریح در مورد پریشانی روحی، شناخت تفاوت­های موجود در ارزش­های پرستار و پزشک و بهبود همکاری می­تواند موجب کاهش ناامیدی ناشی از تفاوت در دیدگاه شود.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " روانشناسی " با موضوع " بررسی دیدگاه های پزشک و پرستار در مورد مراقبت از بیماران در حال مرگ در بخش مراقبت های ویژه: همکاری، پریشانی روحی و محیط اخلاقی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی دیدگاه های پزشک و پرستار در مورد مراقبت از بیماران در حال مرگ در بخش مراقبت های ویژه: همکاری، پریشانی روحی و محیط اخلاقی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Crit Care Med
سال انتشار
2007
کد محصول
1013580
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
214 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده روانشناسی , پزشكی , پرستاری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده روانشناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




end-of-life care
intensive care units
collaboration
ethical climate
moral distress

تاریخ انتشار در سایت: 2019-06-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید