Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: ادامه عرضه توان به بارهای بحرانی توسط توربین های بادی با ژنراتور القایی با تغذیه دوگانه(مضاعف) در طول افت ولتاژ

در این مقاله یک راه کار شرح داده شده است که این امکان را بوجود می آورد که توربین های بادی با استفاده از ژنراتورهای القایی تغذیه دوگانه در طول خرابی های شبکه، به شبکه متصل باقی بمانند.

چکیده

 در این مقاله یک راه­کار شرح داده شده است که این امکان را بوجود می ­­آورد که توربین­ های بادی با استفاده از ژنراتورهای القایی تغذیه دوگانه در طول خرابی­ های شبکه، به شبکه متصل باقی بمانند. هسته­ ی اصلی راه ­حل، محدود نگه­ داشتن جریان بالا در روتور است تا مبدل را از این طریق حفظ نماید و یک مسیرکنار گذر را از طریق مجموعه­ ای از مقاومتها که به سیم­پیچ­ های روتور متصل هستند فراهم نماید. با این مقاومتها این مساله ممکن خواهد بود که بدون قطع کردن توربین از شبکه، تغذیه بارهای بحرانی در هنگام خرابی شبکه برقرار باشد. از آنجا که ژنراتور و کانورتر به هم متصل می­مانند، همزمانی در طول و پس از خطا پابرجا باقی می­ماند و عملکرد طبیعی می­تواند درست پس از برطرف شدن خطا ادامه یابد. یک ویژگی اضافی این است که توان واکنشی می­تواند به منظور تسهیل بازیابی ولتاژ در هنگام افت­های طولانی عرضه شود. همچنین یک استراتژی کنترلی توسعه داده شده است که به برگرداندن گذرها به عملکرد نرمال معطوف می­شود. بدون انجام کنترل خاصی، گذرهای بزرگ به وقوع خواهند پیوست.

1-مقدمه     

نگرانی­ های جهانی در مورد محیط زیست به علاقه ­مندی ­های روبه افزایشی به تکنولوژی ­های تولید انرژی الکتریکی تجدید­پذیر منجر شده است. یک راه تولید برق از منابع تجدیدپذیر استفاده از توربین ­های بادی است. متداول­ترین نوع توربین بادی، توربین بادی سرعت ثابت با اتصال مستقیم ژنراتور القایی به شبکه است....

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید  .


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ادامه عرضه توان به بارهای بحرانی توسط توربین های بادی با ژنراتور القایی با تغذیه دوگانه(مضاعف) در طول افت ولتاژ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ادامه عرضه توان به بارهای بحرانی توسط توربین های بادی با ژنراتور القایی با تغذیه دوگانه(مضاعف) در طول افت ولتاژ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON ENERGY CONVERSION
سال انتشار
2005
کد محصول
1013742
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
575 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Doubly-fed induction generator (DFIG)
protec- tion
wind power generation

تاریخ انتشار در سایت: 2019-07-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید