Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: لیراگلوتاید: یک اینکرتین تقلیدی با مصرف یکبار در روز برای درمان دیابت نوع 2

هدف این مقاله، بررسی فارماکولوژی، فارماکوکینتیک، اثر بخشی و ایمنی لیراگلوتاید به عنوان آنالوگ 1 پپتید شبه گلوکاگون (GLP-1) برای درمان دیابت نوع 2 می باشد.

چکیده

هدف: بررسی فارماکولوژی، فارماکوکینتیک، اثر بخشی و ایمنی لیراگلوتاید به عنوان آنالوگ 1 پپتید شبه گلوکاگون (GLP-1) برای درمان دیابت نوع 2 می­باشد. منابع داده: بررسی مدلاین (1966 تا مه 2009) مقالات انگلیسی با استفاده از اصطلاحات پپتید شبه گلوکاگون1 ، تقلیدی اینکرتین، NN2211 و لیراگلوتاید انجام شد. خلاصه مقالات ارائه شده در انجمن دیابت آمریکا و انجمن اروپایی برای جلسات سالانه تحقیق بر روی دیابت در سال 2006، سال 2007 و سال 2008 نیز برای داده های مربوطه بررسی شدند.انتخاب تحقیق و استخراج داده­ ها: مقالات مربوط به داروشناسی، فارماکوکینتیک، اثر بخشی و ایمنی لیراگلوتاید مورد بررسی قرار گرفت. ترکیب داده­ ها: لیراگلوتاید یک آنالوگ GLP-1 با خواص مناسب فارماکوکینتیک برای تجویز یک بار در روز می­ باشد. اطلاعات بدست آمده از آزمایش بالینی یک گروه بزرگ نشان داده که لیراگلوتاید زمانیکه به صورت تک دارو استفاده می­ شود تاثیر مهمی بر کاهش هموگلوبین A1c )  (A1C و کاهش وزن بدن دارد و داروی کم خطری برای درمان قند خون می­ باشد. داده­ های بدست آمده همچنین فواید درمان لیراگلوتاید بر روی حساسیت سلول بتا به گلوکز را حمایت کرده و داده­ های حیوانی و آزمایشگاهی مزایای بالقوه در توده سلول B و نوزایی با درمان لیراگلوتاید را نشان می­ دهد. لیراگلوتاید بصورت تک دارویی و یا ترکیب با متفورمین، گلایمپیراید و رزیگلیتازون برای درمان دیابت نوع 2 مورد مطالعه قرار گرفته است. علاوه بر این مقایسه اطلاعات بدست آمده با گلارژین انسولین و درمان اگزنتاید از  آزمایشات 3 فاز وجود دارد که اطلاعات بالینی ارزشمندی به پزشکان ارائه می ­دهد. به طور کلی مصرف لیراگلوتاید حسایتی نداشته و عوارض وابسته به دوز مانند تهوع، استفراغ و اسهال را که اغلب از عوارض جانبی آزمایشات بالینی هستند را نداشته است. نتیجه ­گیری: تجویز یکبار در روز لیراگلوتاید ممکن است مزیت درمانی بیشتری نسبت به تجویز دو بار در روز اگزنتاید با پیشرفت­ های مشابه در A1C و وزن بدن به طور مقایسه ­ای داشته باشد. مکانیسم وابسته به گلوکز ترشح انسولین با درمان آگونیست GLP-1 اهمیت بالینی بالقوه در تنظیم افزایش قند خون بعد از غذا  با حداقل خطر هیپوگلیسمی دارد.

1-مقدمه

در حال حاضر دیابت حدود 180 میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده و پیش بینی شده این مقدار تا سال 2030 دو برابر شود(1). مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) شیوع دیابت را فقط در ایالات متحده آمریکا نزدیک به 24 میلیون نفر تخمین زده­ اند(2). در حال حاضر چندین شیوه درمانی برای درمان دیابت نوع 2 وجود دارد اما علی رغم استفاده از درمان ترکیبی با عوامل خوراکی هنوز بسیاری از بیماران درمان نمی ­شوند..

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " لیراگلوتاید: یک اینکرتین تقلیدی با مصرف یکبار در روز برای درمان دیابت نوع 2 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
لیراگلوتاید: یک اینکرتین تقلیدی با مصرف یکبار در روز برای درمان دیابت نوع 2
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Annals of Pharmacotherapy
سال انتشار
2009
کد محصول
1013926
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
555 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده زيست شناسی , پزشكی , داروسازی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




glucagon-like peptide 1 analog
incretin mimetic
liraglutide

تاریخ انتشار در سایت: 2019-10-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید