Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: مقاومت داروی ضدقارچ: تکامل، مکانیسم ها و اثرگذاری

میکروارگانیسم ها این توانایی قابل توجه را دارند که مقاومتشان در مقابل عامل های ضدمیکروبی افزایش می یابد و این امر بر کارایی گروه محدود مواد ضدمیکروبی تاثیر نامطلوبی دارد و در حال تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی عمومی وخیم است.
 

چکیده

میکروارگانیسم ها این توانایی قابل­ توجه را دارند که مقاومتشان در مقابل عامل­ های ضدمیکروبی افزایش می­یابد و این امر بر کارایی گروه محدود مواد ضدمیکروبی تاثیر نامطلوبی دارد و در حال تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی عمومی وخیم است. این نگرانی در مورد بیماری­زاهای قارچی قابل­ توجه است که سبب ایجاد عفونت­های تهاجمی ویرانگری می­شود و گزینه­ های درمانی آن تنها به سه رده اصلی از داروهای ضدقارچی محدود می­شود. کمبود داروهای ضدقارچی که کارایی بالینی داشته باشند، تا اندازه­ ای به علت رابطه تکاملی نزدیک بین این بیماری­زاهای یوکاریوتی و میزبان­های انسانی آنهاست که این امر اهداف ویژه­ای را که باید برای درمان به کار گرفته شوند، محدود می­کند. این مقاله مروری، مکانیسم­ هایی را بیان می­کند که بیماری­ زاهای قارچی در انسان­ها بر اساس آن مکانیسم­ها، مقاومت خود را نسبت به داروهای ضدقارچی افزایش می­دهند و بدین طریق، بینش بالایی درباره چگونگی توسعه استراتژی­های دارویی جدید برای خنثی نمودن مقاومت دارویی و غلبه بر بیماری عفونی قارچی حاصل می­شود.

1-مقدمه

بیماری­زاهای قارچی، تاثیر بالایی بر بهداشت عمومی انسان، امنیت غذایی و تنوع زیستی دارند. پیشرفت پزشکی مدرن سبب بهبود درمان بیماری­های مختلف انسان شده است و شیوع بیماری­های قارچی را محدود ساخته است و در نتیجه، طول عمر انسان افزایش یافته است. بنابراین، بیماری­زاهای قارچی فرصت ­طلبانه دلیل اصلی مرگ­ومیر انسان شده ­اند، به ویژه افرادی که شرایط بهداشتی نامناسبی دارند یا درمان­ های سرکوب­ایمنی انجام می­دهند و نرخ مرگ­ومیر تقریباً 1.5 میلیون نفر در سال براورد شده است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " مقاومت داروی ضدقارچ: تکامل، مکانیسم ها و اثرگذاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مقاومت داروی ضدقارچ: تکامل، مکانیسم ها و اثرگذاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Current opinion in microbiology
سال انتشار
2018
کد محصول
1014346
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی , داروسازی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Antifungal drug resistance

تاریخ انتشار در سایت: 2021-01-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید