Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: محل سنگ های صفراوی ممکن است پیامدهای کله سیستکتومی را حین و پس از جراحی تحت تاثیر قرار دهد: یک مطالعه بر اساس جمعیت

درمان سنگ های صفراوی (BDS) تا حد زیادی به شرایط آناتومی بستگی دارد: با این وجود این که پیامد کله سیتکتومی به محلی که BDS در حین عمل کشف می شود بستگی دارد یا خیر هنوز مشخص نیست.

چکیده

زمینه: درمان سنگ های صفراوی (BDS) تا حد زیادی به شرایط آناتومی بستگی دارد: با این وجود این که پیامد کله سیتکتومی به محلی که BDS در حین عمل کشف می شود بستگی دارد یا خیر هنوز مشخص نیست.

روش ها: یک مطالعه بر اساس ثبت جمعیتی که از اطلاعات حاصل از مرکز ثبت ملی سوئد در مورد جراحی سنگ صفرا و کلانژیوپانکراتوکرافی آندوسکوپیک رتروگرید (GallRiks) بود. 115084 کله سیستکتومی در فاصله ی سال های 2006 تا 2016 با اندیکاسیون کولیک صفراوی یا عوارض، وارد مطالعه شدند. پیامد جراحی بیماران BDS دیستال با کسانی که حداقل یک سنگ بالای محل تلاقی درخت صفراوی داشتند مورد مقایسه قرار گرفتند.

نتایج: 10704 بیمار با کرایتریای ورورد منطبق بودند. بیماران دارای سنگ بالای محل تلاقی 16% زمان جراحی طولانی تری داشتند و به طور قابل توجهی میزان عوارض حین عمل (OR 1.47)، پرفوریشن گات (OR 4.60) و کلانژیت (OR 1.96) بیشتری در مقایسه با بیماران BDS دیستال داشتند. بالاترین میزان کلیرانس (96%) که با نیاز به ERCP مجدد نشان داده می شود، صرف نظر از محل BDS، پس از ERCP حین عمل مشاهده شد.

نتیجه گیری: سنگ های واقع شده در بالای محل تلاقی ریسک عوارض بیشتری دارند. این یافته ها بر اهمیت انتخاب دقیق روش های بهینه برای برداشت BDS در طول جراحی تاکید می کند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " محل سنگ های صفراوی ممکن است پیامدهای کله سیستکتومی را حین و پس از جراحی تحت تاثیر قرار دهد: یک مطالعه بر اساس جمعیت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محل سنگ های صفراوی ممکن است پیامدهای کله سیستکتومی را حین و پس از جراحی تحت تاثیر قرار دهد: یک مطالعه بر اساس جمعیت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The American Journal of Surgery
سال انتشار
2020
کد محصول
1014550
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
624 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Bile duct stones
Cholecystectomy

تاریخ انتشار در سایت: 2021-07-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید