Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: خاموش کردن فارماکولوژیک miR-152 از نارسایی قلبی ناشی از فشار بیش از حد جلوگیری می کند

شفاف سازی نقش miRNA ها در عملکرد قلبی می تواند نشان دهنده ی درک بهتری از مکانیسم های پاتوفیزیولوژیک باشد که با تظاهرات نارسایی قلبی و احتمالا ایجاد ابزارهای جدید درمانی و تشخیصی ارتباط دارد.

چکیده

زمینه: MicroRNA ها (miRNAsRNA های کوچک غیر کدکننده ای هستند که در بیان ژن نقش کلیدی دارند. مجموع مستندات نشان می دهد که بیان زیاد miRNA با فنوتیپ نارسایی قلبی (HF) ارتباط دارد، با این حال مکانیسم های مولکولی مرتبط به خوبی شناخته نشده است. درک بهتری از مکانیسم های عمل miRNAها احتمالا می تواند منجر به درمان های با هدف شود که می توانند پیشرفت نارسایی قلبی را متوقف کنند و یا حتی آن را معکوس کنند.

روش ها و نتایج: ما دریافتیم بیان miR-152 در قلب نارسای انسان و مدل های حیوانی آزمایشی HF افزایش می یابد. موش ترنس ژنی با بیان بیش از حد miR-152 اختصاصی کاردیومیوسیت دچار اختلال عملکرد سیستولی (میانگین تفاوت -38.74% [95% CI:-45.73% _-31.74%]؛ P<0.001) و کاردیومیوپاتی دیلاته شدند. در سطح سلولی، بیان بیش از حد miR-152 موجب زیرساختارهای فراوان میتوکندریایی و کاهش ژن های کلیدی درگیر در متابولیسم کاردیومیوسیت و التهاب شد. از نظر مکانیکال ما monothiol Glutaredoxin 5 (Glrx5) را شناسایی کردیم که یک تنظیم کننده ی حیاتی آهن میتوکندریال و تولید کلاستر آهن-سولفور و هدف مستقیم miR-152 است. در نهایت، یک تایید مستند از اثربخشی درمانی هدف قرار دادن  miR-152 در بدن با استفاده از یک مهار کننده ی miR-152  بر پایه ی نوکلئیک اسید قفل شده (LNA) (LNA-152)در یک مدل موشی نارسایی قلبی، بر تنگی آئورت عرضی ارائه شد. ما ثابت کردیم که حیوانات درمان شده با LNA-152 (n=10) در مقایسه با حیوانات گروه کنترل LNA (n=9)، نشان دهنده ی حفظ عملکرد سیستولی بودند.

نتیجه گیری: افزایش بیان miR-152 در میوکارد نارسا با فیزیوپاتولوژی HF مرتبط است. شواهد پیش بالینی نشان می دهد مهار miR-152 عملکرد قلبی را در یک مدل HF ناشی از اورلود فشار حفظ می کند. این یافته ها چشم اندازهای جدیدی به فیزیوپاتولوژی HF ارائه کرده و به miR-152 به عنوان یک هدف درمانی بالقوه و جدید اشاره می کند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " خاموش کردن فارماکولوژیک miR-152 از نارسایی قلبی ناشی از فشار بیش از حد جلوگیری می کند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خاموش کردن فارماکولوژیک miR-152 از نارسایی قلبی ناشی از فشار بیش از حد جلوگیری می کند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Circulation: Heart Failure
سال انتشار
2020
کد محصول
1014556
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,446,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی , داروسازی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1446500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Heart Failure

تاریخ انتشار در سایت: 2021-07-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید