Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: آیا می توان بررسی لنف نود را در حدود 50% از زنان دچار کنسر برست ER/PR مثبت در مراحل اولیه حذف کرد؟

این مطالعه نشان می دهد که قانون مایوکلینیک در میان زنان دارای لنف نودهای منفی از نظر بالینی با کنسر برست هورمون رسپتور مثبت سودمند است.

چکیده

تاریخچه: انجمن جراحی انکولوژی راهنمایی را در جهت تشویق به عدم انجام استیجینگ روتین آگزیلاری در زنان 70 سال یا بالاتر با کنسر برست هورمون-رپستور مثبت، invasive و لنف نود منفی از نظر بالینی ارائه کرد. به دلیل نگرانی در مورد این که این مسئله می تواند منجر به عدم درمان ضروری بیماران شود، محققانی از مایو کلینیک قانونی را برای افتراق بین پرخطر یا کم خطر بودن لنف نود ایجاد کردند. هدف این مطالعه اعتبار دادن به قانون مایوکلینیک در زنان با همه ی سنین است.

روش ها: یک مطالعه ی گذشته نگر روی بیمارانی که از 1 ژانویه 2006 تا 1مارس 2018 به یک جراح برست مرجعه کرده بودند انجام شد. قانون مایوکلینیک مورد استفاده قرار گرفت و دقت و صحت آن ارزیابی شد.

نتایج: با استفاده از قانون مایوکلینیک، 46.8% (n=29) از زنان کریتریای کم خطر را پر می کردند. لنف نودهای مثبت غیرقابل انتظار در زنان 10.0% (n=29) بودند که مشابه یافته های مطالعه ی مایوکلینیک بود (7.8%

نتیجه گیری: این اطلاعات نشان می دهد قانون مایوکلینیک سودمند است. تقریبا در 50%  از زنان دارای کنسر برست هورمون رسپتور مثبت می توان از استیجینگ اگزیلاری اجتناب کرد اما حدود 10% لنف نودهای غیرمنتظره خواهند داشت.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " آیا می توان بررسی لنف نود را در حدود 50% از زنان دچار کنسر برست ER/PR مثبت در مراحل اولیه حذف کرد؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا می توان بررسی لنف نود را در حدود 50% از زنان دچار کنسر برست ER/PR مثبت در مراحل اولیه حذف کرد؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The American Journal of Surgery
سال انتشار
2020
کد محصول
1014559
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
319 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Breast cancer
Sentinel lymph node biopsy

تاریخ انتشار در سایت: 2021-07-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید