Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: ویژگی های بالینی آپاندیسیت حاد در دریافت کنندگان پیوند کلیه

ویژگی های بالینی آپاندیسیت حاد در دریافت کنندگان پیونده کلیه ممکن است به دلیل وضعیت ایمونوساپرسیو دریافت کننده پیوند و تغییر وضعیت آپاندیس به دلیل پیوند، با افراد عادی متفاوت باشد.

چکیده

زمینه: ویژگی های بالینی آپاندیسیت حاد در دریافت کنندگان پیونده کلیه ممکن است به دلیل وضعیت ایمونوساپرسیو دریافت کننده پیوند و تغییر وضعیت آپاندیس به دلیل پیوند، با افراد عادی متفاوت باشد.

مواد/روش ها: ویژگی های بالینی 10 کیس آپاندیسیت حاد از میان 2880 پیوند کلیه، مورد ارزیابی قرار گرفتند که شامل سرعت تشخیص، موقعیت آپاندیس و عوارض در دریافت کنندگان پیوند بود.

نتایج: اپاندیسیت حاد در 9 نفر از 10 بیمار (90%) براساس علائم بالینی و یافته های آزمایشگاهی مورد ظن بود. 5 بیمار (50%) یا درد جابه جا شونده تیپیک و 1 بیمار (10%) تنها درد پری آمبلیکال داشت. لوکوسیتوز (WBC>10000) در 8 بیمار (80%) مشاهده شد. بررسی رادیولوژیک  نشان دهنده موقعیت های مختلف آپاندیس به نسبت کلیه پیوند شده بود. CT scan در تشخیص آپاندیسیت حاد به سونوگرافی برتری داشت. میزان کامپلیکیشن 50% بود. در بیماران کامپلیکه، فاصله شروع علائم تا عمل (69 ±48 ساعت در مقابل 25±6 ساعت) و مدت بستری (15.4±15 روز در مقابل 5.4±1.8) به نسبت بیماران غیرکامپلیکه بیشتر بود.

نتیجه گیری: ظن بالینی و تشخیص افتراقی برای بیماران پیوند کلیه با آپاندیسیت حاد مورد نیاز است. تشخیص به موقع با بررسی رادیولوژیک برای کاهش کامپلیکیشن آپاندیسیت حاد ضروری است.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " ویژگی های بالینی آپاندیسیت حاد در دریافت کنندگان پیوند کلیه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ویژگی های بالینی آپاندیسیت حاد در دریافت کنندگان پیوند کلیه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Annals of transplantation
سال انتشار
2019
کد محصول
1014687
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
892 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Appendicitis
Kidney
Transplantation

تاریخ انتشار در سایت: 2021-12-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید