Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: تجزیه و تحلیل و پیش بینی آسیب پذیری در سیستم انتقال توان هوشمند: رویکرد هندسی

در این مقاله، برای کاهش پیچیدگی محاسباتی و افزایش امنیت سیستم انتقال قدرت هوشمند، دو شاخص عملکرد بر اساس هندسه شبکه ارائه شده است. این هندسه مسیر پخش بار را ترسیم می کند، اثر تغییرات توپولوژیکی را در مسیر پخش بار تجزیه و تحلیل و اندازه گیری می کند و خط بحرانی را در شبکه آشفته شناسایی می کند.

چکیده

این مقاله یک روش جدید برای تجزیه و تحلیل و اندازه گیری تاثیر  تریپ خط در آسیب پذیری شبکه را ارائه می دهد که ممکن است به خرابی وشکست آبشاری در سیستم انتقال توان هوشمند منجر شود. نوآوری های کلیدی، تجزیه و تحلیل مسیر پخش بار و شناسایی خط بحرانی از شبکه نرمال به شبکه آشفته با شناخت توپولوژی شبکه است. برای رسیدن به این دو شاخص عملکرد، شاخص پخش بار و شاخص آسیب پذیری بر اساس هندسه مسیر پخش بار تعریف شده اند. یک شاخص پخش بار برای تحلیل تاثیر تغییرات توپولوژیکی در مسیر پخش بار و شناسایی خطوط دچار کاهش بار شده و خطوط دچار اضافه بار شده، تعریف شده است. احتمال خطای بحرانی و موقعیت مرکز آسیب پذیری توسط شاخص آسیب پذیری مشخص می شود. شاخص های عملکرد تعریف شده تحلیلی مورد  تجزیه و تحلیل  قرار می گیرند و با استفاده از سیستم قدرت 30 باسه  IEEE  استاندارد، اعتبارسنجی می شوند. خط بحرانی شناسایی شده توسط شاخص های پیشنهادی نیز با چارچوب احتمالی اعتبارسنجی و تایید شده است. روش پیشنهادی اجازه می دهد تا توجه روی مناطق آسیب پذیر شبکه  برق متمرکز باشد و بتواند اپراتور سیستم کنترل را برای بررسی تغییرات پخش بار خطوط انتقال  کمک کند و اقدام اصلاحی لازم را آغاز کند. روش پیشنهادی در این مقاله می تواند در ارزیابی امنیت و نظارت متمرکز بر پخش بار در سیستم حفاظتی و کنترل سیستم های گسترده شبکه هوشمند آینده مورد استفاده قرار گیرد.

1-مقدمه

سیستم برق یک شبکه پیچیده متصل است. این یکپارچه سازی انرژی سبز و فناوری ارتباطات با سیستم قدرت است که شبکه را هوشمند ساخته است. در عین حال، رشد تولید و تقاضا بدون گسترش شبکه، پیچیدگی شبکه برق را افزایش می دهد و مسائل امنیتی را ایجاد می کند. این ممکن است حاشیه امنیتی را خراب کند و خطای غیرقابل برنامه ریزی خط را ایجاد کند که ممکن است منجر به شکست و خرابی آبشاری شود. خرابی آبشاری به علت بارگذاری خطی در سیستم انتقال قدرت، یکی از مسائل اصلی است..


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تجزیه و تحلیل و پیش بینی آسیب پذیری در سیستم انتقال توان هوشمند: رویکرد هندسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل و پیش بینی آسیب پذیری در سیستم انتقال توان هوشمند: رویکرد هندسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2018
کد محصول
1014738
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
8 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1116500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Cascade link failure
Effective resistance
Gaussian distribution

تاریخ انتشار در سایت: 2022-02-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید