Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: بهره¬برداری و کنترل یک مزرعه بادی دور از ساحلی شبکه DC تحت خطاهای سیستم انتقال DC

در این مقاله استراتژی بهره برداری و کنترل یک مزرعه بادی دور از ساحلی شبکه dc تحت یک سیستم انتقال HVDC به منظور بهبود عملکرد آن، افزایش قابلیت اطمینان و ارائه میزان بالایی از کارایی، مورد بررسی قرار می گیرد.

چکیده

 تا کنون، تمام مزارع بادی دور از ساحل در حال حاضر دارای یک سیستم جمع آوری ac هستند و توان جمع آوری شده در مزرعه بادی دور از ساحل از طریق خطوط انتقال برق ولتاژ بالا (HVAC) یا DC (HVDC)  به شبکه ساحلی ac فرستاده می شود. با این حال، مزارع بادی دور از ساحل در آینده ممکن است از dc برای جمع آوری توان استفاده کنند. در نتیجه، استراتژی های حفاظت و کنترل سیستم های dc باید برقرار شود. این مقاله یک مزرعه بادی دور از ساحل شبکه dc است که در آن سیستم جمع آوری توان بادی و سیستم انتقال توان فن آوری dc را اتخاذ می کند. در این مقاله، افزونگی سیستم انتقال HVDC تحت خطاها مورد بررسی قرار گرفته است و یک استراتژی رفع خطا برای مزرعه بادی دور از ساحل شبکه dc ارائه شده است. استراتژی پیشنهادی می تواند به طور موثر تاثیرات اختلال سیستم انتقال قدرت در مزرعه بادی دور از ساحل و شبکه برق را به حداقل برساند. یک مزرعه بادي دور از ساحل شبکه dc مثالی با PSCAD / EMTDC شبیه سازی شده و نتایج به دست آمده امکان­پذیری افزونگی پیکربندی و روش بهره­برداری ارائه شده و استراتژی کنترل رفع خطا را تایید می کند.

1-مقدمه

همراه با افزایش ظرفیت مزارع بادی دور از ساحل فاصله بین مزرعه بادی دور از ساحل و شبکه های ساحلی، شبکه های dcransmission و dcollection بیشتر جذاب می شوند [1]، [2]. فن آوری ولتاژ بالا جریان مستقیم (HVDC) برای انتقال نقطه به نقطه فاصله دور توان بادی مقیاس بزرگ دور از ساحل مناسب است که به طور موثر تلفات کابل را کاهش می دهد....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بهره¬برداری و کنترل یک مزرعه بادی دور از ساحلی شبکه DC تحت خطاهای سیستم انتقال DC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهره¬برداری و کنترل یک مزرعه بادی دور از ساحلی شبکه DC تحت خطاهای سیستم انتقال DC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
سال انتشار
2013
کد محصول
1014816
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
995,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 995500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






DC collection grid
fault ridethrough
high- voltage direct-current (HVDC) transmission

تاریخ انتشار در سایت: 2022-02-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید