Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: IoT مبتنی بر یادگیری ماشین برای ایجاد سیستم تشخیص نفوذ برای امنیت

ارتباطات دیجیتال با چهارچوب ارتباطی موثر برای به اشتراک گذاری و انتقال اطلاعات ایجاد شده است. سیستم فیزیکی-سایبری (CPS) چهارچوبی است که با تجهیزات الکترونیکی ادغام شده است که خدمات را از طریق یک چهارچوب دیجیتالی ممکن می کنند.

چکیده

ارتباطات دیجیتال با چهارچوب ارتباطی موثر برای به اشتراک­ گذاری و انتقال اطلاعات ایجاد شده است. سیستم فیزیکی-سایبری (CPS) چهارچوبی است که با تجهیزات الکترونیکی ادغام شده است که خدمات را از طریق یک چهارچوب دیجیتالی ممکن می­ کنند. چالش های قابل ملاحظه این سیستم عبارتند از مسائل امنیتی، ناهنجاری و نقص در سرویس. بنابراین، نیاز به یک سیستم کارآمد است که بتواند بر این مشکلات غلبه کند. این مقاله این مشکلات را تحلیل می کند و الگویی را از لحاظ ارتباطات پیشرفته، خصوصاً چهارچوب خانه هوشمند مطلع از انرژی (EASH) پیشنهاد می کند. با این کار، مسئله نواقص ارتباطی و انواع حملات شبکه در EASH تحلیل می شود. با استفاده از روش یادگیری ماشین، منابع ناهنجاری الگوی ارتباطی مشخص می شوند. به منظور ارزیابی عملکرد، کار پیشنهادی را بر اساس دقت، عملکرد و کارایی اش تحلیل می‌کنیم. بنابراین ما نتایج بهتری را به دست می آوریم، خصوصاً که نتیجه میزان دقت 85 درصد را نشان می دهد. در آینده، ما سعی می کنیم میزان دقت بالایی را برای توسعه بیشتر ارائه دهیم.

1-مقدمه

پیشرفت در فناوری نوین، امکان برقراری ارتباطات کارآمد را در هر زمینه ای فراهم می کند، خصوصاً سیستم سایبری-فیزیکی یک چهارچوب جدید برای ارائه بستری بهتر به منظور به اشتراک گذاری و انتقال اطلاعات از یک سمت به سمت دیگر، از طریق کانال های ارتباطی مختلف است. این فناوری باعث پیشرفت در بسترهای انتقال ارتباطات می شود؛ بنابراین، توسعه اقتصادی بسیار خوبی ایجاد می شود. با این حال، امنیت و انعطاف پذیری همچنان چالش برانگیز هستند و باید برای فرآیندهای ارتقای امنیت در نظر گرفته شوند. دو عامل قابل توجه [1] از خرابی ارتباطات، امنیت و خرابی قطعات هستند. هکرها یا مزاحمان، فعالیت های مخربی را در سیستم CPS انجام می دهند که این امر در جوامع جدید، بسیار زیاد و فراگیر است....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " IoT مبتنی بر یادگیری ماشین برای ایجاد سیستم تشخیص نفوذ برای امنیت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
IoT مبتنی بر یادگیری ماشین برای ایجاد سیستم تشخیص نفوذ برای امنیت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2021
کد محصول
1014878
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,028,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1028500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Cyber-physical system (CPS)
Energy-aware smart home

تاریخ انتشار در سایت: 2022-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید