Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: آشکارسازی پهپاد در شب با استفاده از دوربین حرارتی مادون قرمز

به صورت خلاصه، ما یک آزمایش تشخیص برای انواع پرکاربرد و رایج پهپادها را در مقیاس کوچک انجام دادیم. هدف ما این بود که تعیین کنیم که آیا حسگر حرارتی بسیار کم‌هزینه و بسیار متحرک می‌تواند برای شناسایی پهپادهای دارای چند روتور الکتریکی استفاده شود تا ترافیک هوایی را کنترل نموده یا از برخورد هواپیماها در شب جلوگیری کند.

چکیده

با گسترش استفاده از وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد)، مجموعه ­ای از چالش­ های ایمنی و امنیتی ایجاد شد. در سال­ های اخیر حوادث ایمنی و امنیتی متعددی با پهپادها رخ داده است که باعث افزایش تحقیقات در مورد روش ­های نظارت و بازدارندگی مرتبط با پهپادها شده است. شناسایی پهپادها در پرواز در برخی شرایط مانند شب، در دید کم یا در محیط­ های شهری ممکن است بسیار دشوار باشد. دوربین‌های مادون قرمز حرارتی می‌توانند تغییرات جزئی گرما را در ده‌ها mK تشخیص دهند. پهپادهای برقی در مقایسه با هواپیماهایی که با سوخت کار می­کنند، گرمای زیادی تولید نمی­ کنند. دلیل این امر این است که موتورهای الکتریکی نسبت به موتورهای احتراقی کارایی بهتری هستند و هوا در اطراف پهپاد به سرعت در حال گردش است. ما در این مقاله کاربرد یک حسگر مادون قرمز موج بلند کم هزینه را برای تشخیص پهپادهای مختلف در پرواز آزمایش می­کنیم.

1-مقدمه

در چند سال اخیر تعداد پهپادهای ثبت شده در سطح جهانی رشد سریعی داشته است. بر اساس پیش­بینی هوافضای اداره هوانوردی فدرال (FAA) در سال­ های مالی 2017 تا 2037 در حال حاضر بیش از 1.1 میلیون پهپاد ثبت­ شده در ایالات متحده (US) وجود دارد. تخمین زده می­شود که تا سال 2021 تعداد پهپادهای ثبت شده در ایالات متحده (US) به 6 میلیون نفر برسد که 75 درصد آن­ها هواپیماهای مدل و پهپادهای تفریحی با وزن بیش از 250 گرم و کمتر از 25 کیلوگرم خواهد بود....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آشکارسازی پهپاد در شب با استفاده از دوربین حرارتی مادون قرمز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آشکارسازی پهپاد در شب با استفاده از دوربین حرارتی مادون قرمز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2017
کد محصول
1014886
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
737,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 737000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



UAV
thermal infrared
surveillance
detection

تاریخ انتشار در سایت: 2022-06-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید