5 مقاله 2017 فتوولتائیک به همراه ترجمه فارسی

حوزه فتوولتائیک یکی از زمینه های تحقیقاتی جذاب در گرایش برق قدرت می باشد. در این بخش 5 مقاله 2017 فتوولتائیک که این مقالات از انگلیسی به فارسی ترجمه شده اند، را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. دانلود مقالات ترجمه شده

5 مقاله 2017 فتوولتائیک با ترجمه فارسی

در این بخش برای دانشجویان محترم گرایش قدرت رشته مهندسی برق، 5 مقاله 2017 فتوولتائیک و سلول های خورشیدی که به فارسی ترجمه شده اند را آماده کرده ایم. سلول های فتوولتائیک یکی از مباحث داغ مهندسی برق می باشد که در دهه گذشته مقالات زیادی در این باره به چاپ رسیده است و تحقیقات در این زمینه جهت افزایش بازده سلول های فتوولتائیک و بهبود آن ها همچنان ادامه دارد. در ادامه عناوین مقالات انگلیسی فتوولتائیک ترجمه شده به فارسی را مشاهده می نمایید. برای دیدن کل مقالات رشته مهندسی برق حتما از بخش مقاله های ترجمه شده رشته مهندسی برق دیدن فرمایید.

1-مقاله فتوولتائیک با عنوان : تئوری اصلاح شده پی – کیو برای کنترل PV خورشیدی ادغام شده با UPQC-S

چکیده

 این مقاله یک تئوری اصلاح شده پی- کیو مبتنی بر کنترل آرایه های فتوولتائیک خورشیدی ادغام شده با تهویه کیفیت توان واحد (PV-UPQC-S) را پیشنهاد می کند. ولتاژهای توالی مثبت فرکانس اساسی (FFPS) با استفاده از حذف سیگنال تأخیر آبشاری تعمیم یافته (GCDSC) استخراج می گردند، روشی که در کنترل مبتنی بر تئوری پی- کیو برای تولید جریانهای شبکه مرجع در جبرانساز شنت مورد استفاده قرار می گیرد. آرایه خورشیدی PV (SPV) در باس DC تهویه کیفیت توان واحد (UPQC) گنجانده شده و بخشی از توان بار اکتیو را فراهم می آورد. مجموعه های VSC طوری عمل می کنند که بخشی از توان راکتیو بار را حتی در شرایط شبکه اسمی تقسیم می کنند. عملکرد دینامیکی سیستم پیشنهاد شده از طریق شبیه سازی آن در نرم افزار مطلب- سیمولینک و با استفاده از ترکیب یک بار خطی و غیرخطی ارزیابی می شود.

مشاهده جزئیات مقاله و دانلود رایگان مقاله انگلیسی

 

2-مقاله فتوولتائیک با عنوان : روش عملی برای کنترل آنلاین نیروگاه فتوولتائیک متصل به شبکه تک فاز

چکیده

بهبود قابلیت اطمینان و افزایش عملکرد نیروگاه های فتوولتائیک (PV) اهداف مهمی هستند که رقابت جویی سیستم های PV، مخصوصا برای شبکه متصل به نیروگاه های PV را افزایش می دهند، که برای آن، هر کیلووات- ساعت بسیار مهم می باشد، بدلیل اینکه فقط کیلووات- ساعت هایی که در شبکه تغذیه می شوند، جبران می شوند. بنابراین، کنترل و آشکارسازی خطاهای اتوماتیک در طی عملکرد صفحات PV برای اطمینان از استفاده بهینه از انرژی تولید شده توسط نیروگاه PV، و برای تامین منبع تغذیه قابل اطمینان نیاز می باشند. در این مقاله تحقیقاتی، دو نشانگر جریان و ولتاژ برای آنالیز و تشخیص، در زمان واقعی، خطاهای مرتبط با ماژول های PV بای پس شده، رشته های مدار باز و سایه جزئی برای نیروگاه PV متصل به شبکه تکفاز استفاده می شوند. بعلاوه، استراتژی ارائه شده اجازه تعیین تعداد کل ماژول های PV دانشکده و/ یا رشته ها را می دهد. بازدهی های این نشانگرها بوسیله آزمایش ها، با استفاده از سیستم اکتساب کنترل و داده، که بازدهی روش پیشنهادی را اثبات کرده، آزمایش می شوند.

ملاحظه جزئیات مقاله و دانلود مقاله انگلیسی

 

 

3-مقاله فتوولتائیک با عنوان : مدلسازی ولتاژ فیدرهای LV با تولید پراکنده: حدود نفوذ تولید فتوولتائیک متصل بصورت تصادفی

چکیده

شرایط بر روی فیدرها با تولید پراکنده بین افت ولتاژ هنگامی که تولیدی وجود ندارد، و افزایش ولتاژهنگامیکه تولید فراتر از بار می رود، تغییر می کنند. تاسیسات برقی مسئول حفظ تغییر ولتاژ در حدود تنظیمی می باشد درحالیکه مکان تولید می تواند بوسیله سرمایه گذرای مشتریان بدون توجه به عملکرد فیدر تعیین شود. بنابراین، تاسیسات برقی باید بعنوان مورد کلی برآورد کنند که چه مقدار تولید می تواند بصورت تصادفی به فیدر LV بطور اتفاقی بارشده متصل شود قبل از اینکه خطر تجاوز از حدود ولتاژ مستلزم مطالعات خاص مکانی باجزئیات به اندازه کافی زیاد شود. یک هسته تحلیلی احتمالی سریع برای محاسبات ولتاژ بر روی فیدر با بارها و تولید، در مقاله همراه توضیح داده شده، شبیه سازی مونته کارلوی هزاران سناریو با تولید مقرر بصورت تصادفی و بارهای کمی که سریعا انجام شده باشند را فعال می کند، و یک نمایش بصری از شرایط ولتاژ محتمل را ارائه می دهد. الزامات انتخاب سطوح متفاوت خطر بحث می شوند. نتایج می توانند برای تنظیم حدود نفوذ نشان دهنده برای تولید فتوولتائیک در کدهای شبکه برای فیدرهای ولتاژ پایین استفاده شوند.

مشاهده اطلاعات مقاله و دانلود رایگان مقاله انگلیسی

 

4-مقاله درباره فتوولتائیک با عنوان : عملکرد سیستم های برق خورشیدی فتوولتائیک خارج از شبکه با کاربری مشکونی توسط پنج مدل مسیریابی خورشیدی در کونمینگ، چین

چکیده

این مقاله عملکرد سیستم برق خورشیدی فتوولتاییک 2.02 کیلوواتی خارج از شبکه را با استفاده از نرم افزار شبیه سازی PVSYST برای مصرف خانگی در کشور چین، استان یوننان شهر کونمینگ مورد مقایسه قرار می دهد. برای پنج حالت مسیریابی خورشیدی از جمله حالت صفحه نصب شده ی ثابت، حالت قابل تنظیم فصلی، مسیریابی محور افقی، مسیریابی محور عمودی و مسیریابی دو محوره، میزان انرژی خورشیدی در دسترس، انرژی از دست رفته، آرایه، مقدار نهایی، نسبت عملکرد، بازدهی مرجع، میزان جذب آرایه ها و تلفات سیستم مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. اگرچه این پنج مدل از برخی جنبه ها شبیه به هم بودند اما حداقل انرژی خورشیدی به دست آمده (kWh/y 2461) و حداکثر هدررفت انرژی  (kWh/y 134.68) در سیستم نصب شده ثابت (زاویه تنظیم شده = 25 درجه، زاویه آزیموت= 0 درجه) حاصل شد، در حالیکه حداکثر انرژی خورشیدی  (kWh/y 3081) و حداقل هدررفت انرژی  (kWh/y 48.53) را در ماه اکتبر در سیستم مسیریابی دومحوری داشتیم. متوسط نسبت عملکرد ماهانه در حالت سیستم صفحه ثابت بیشترین مقدار (0.689) و در سیستم مسیریابی دومحوری کمترین مقدار (0.596) خودش را داشت.

مشاهده جزئیات مقاله و دانلود رایگان مقاله انگلیسی

5-مقاله 2017 درباره فتوولتائیک با موضوع : طراحی و تجزیه و تحلیل نیروگاه فتوولتائیک خورشیدی (SPV) با ظرفیت 50 کیلووات، قابل نصب در پشت بام و مرتبط به شبکه

انرژی تجدید پذیر یک جایگزین مناسب برای نیازهای رو به رشد تقاضای انرژی در کشور محسوب می گردد. با درک این واقعیت، دولت هند اخیراً اعلام کرده که تا سال 2022  قصد دستیابی به ظرفیت خورشیدی 100 گیگا واتی را دارد؛ از این مقدار انتظار می رود که 40 درصد آن به پروژه های خورشیدی متمرکز و  قابل نصب بر روی پشت بام اختصاص یابد. یکی از این پروژه ها نیروگاه فتوولتاییک (PV) 50 کیلوواتی نصب شده بر روی پشت بام ساختمان کتابخانه ساراسواتی در دانشگاه علم و صنعت دینباندهو چاتو رام می باشد که از لحاظ اعتبار مالی و قابلیت فنی مورد آنالیز قرار می گیرد. ما همچنین ترکیب فناوریها را نیز در این پروژه PV  تحلیل می کنیم. این نیروگاه PV  بیش از kWh 5200  در هر ماه برق تولید می کند و انتشار گازهای گلخانه ای را تا kg4070 در ماه کاهش داده است. علاوه بر این، این نیروگاه با سوبسید دولتی نصب شده و بازپرداخت آن در طول 5.7 سال انجام می شود که سود کمی دارد و IRR را تا %16.97 افزایش می دهد. حتی بدون سوبسید هم برگشت هزینه در طول 10.3 سال انجام می پذیرد وIRR  برابر %8.22 خواهد بود که این امر پروژه را از لحاظ مالی قابل پذیرش می سازد. بنابراین مشاهده می شود که اگر دولت در 2 تا 3 سال آینده برای اینچنین پروژه هایی سوبسید بیش از 30 درصد در نظر بگیرد و به این روند ادامه دهد، به جذب بخش خانگی به این مقوله کمک کرده و واحدهایPV  بیشتری در سقف خانه ها نصب می گردد. همچنین تلاش می شود که یک چارچوب عمومی و کلی برای ارائه سیستم برقSPV  ایجاد گردد.

مشاهده جزئیات مقاله و دانلود رایگان مقاله انگلیسی


تعداد بازدید : 3954

نظرتان در مورد این وبلاگ چیست؟

Skip Navigation Links صفحه اصلی > وبلاگ موسسه ترجمه البرز > فناوری و نوآوری > خودکار با طرح چمن > 5 مقاله 2017 فتوولتائیک به همراه ترجمه فارسی
ثبت سفارش جدید