Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: حفظ پایداری مسیر در صورت بروز خطا در گره، در شبکه های موردی (MANET)

ترجمه مقاله درباره شبکه های موردی (MANET)، آماده دانلود است. در این مقاله، قصد داریم چنین پروتکل هایی را توسعه داده تا پایداری ارتباط را در صورت بروز خطا در یک گره حفظ کنیم. فعالیت ما، بر روی حفاظت از مسیر برای ارتباطات بی سیم در صورت وجود خطایی در یک گره متمرکز است تا از این رو بتوانیم استفاده از اپلیکیشن های مرتبط با MANET را بهبود دهیم.

چکیده

با توجه به رشد روزافزون اپلیکیشن های مرتبط با شبکه های بی سیم موردی(Manet)،نه تنها استفاده از آنها برای سرویس های مهم در حال رشد است، بلکه قابلیت اطمینان و پایداری مسیرهای ارتباطی در این شبکه ها نیز از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است. یک Manet باید قادر به ایجاد کانال های ارتباطی قابل اطمینانی بوده که بتوان با استفاده از پروتکل های بهبود خطا از آن محافظت کرد. یک روش برای پروتکل های بهبودی خطا، مبتنی بر استفاده از مسیرهای پشتیبان یا مسیرهای چندگانه می­باشد این تکنیک، کانال های ارتباطی پایداری را در شبکه های بی سیم فراهم می­سازد، مخصوصاٌ کاربرد های MANET، ولی فعالیت های صورت گرفته شده بر روی چنین پروتکل هایی، بیشتر بر روی پایداری مسیر در صورت وجود خطای لینک متمرکز بوده است. در این مقاله، قصد داریم چنین پروتکل هایی را توسعه داده تا پایداری ارتباط را در صورت بروز خطا در یک گره حفظ کنیم. فعالیت ما ، بر روی حفاظت از مسیر برای ارتباطات بی سیم در صورت وجود خطایی در یک گره متمرکز است تا از این رو بتوانیم استفاده از اپلیکیشن های مرتبط با MANET را بهبود دهیم و چرخه ی عمر شبکه و کانال ها را افزایش داده و همچنین تعداد بسته های تحویل داده شده را نیز افزایش دهیم.

1-مقدمه

شبکه های بی سیم، با اتصال دستگاه های ارتباطی به صورت سیمی در داخل یک ناحیه ی نسبتاٌ محدود تشکیل می­شوند. شبکه های موردی، نوعی از شبکه های بی سیم بوده که در آن، دستگاه های سیال، خودشان مسئول ارتباط با همدیگر بوده و هیچ زیر ساختار متمرکزی برای مدیریت آنها وجود ندارد. دستگاه ها در داخل MANET می­توانند در هر جهتی حرکت کرده و بنابراین بین خود و دستگاه های دیگر لینک هایی را ایجاد کنند، که البته از آنجایی که توپولوژی MANET پویا می­باشد، این لینک ها به صورت دائم در حال تغییر هستند[1]. هر دستگاه در یک MANET فقط مسئول ترافیک شبکه ی مرتبط با خود نیست، بلکه باید ترافیک های غیر مربوط به خود را نیز به عنوان یک واسط به سمت جلو منتقل سازد. یک مسئله ی اساسی در مسیریابی چندهاپی در MANET، این بوده که به دلیل ماهیت پویایی در این شبکه ها،  باید یک مسیر کارآمد و صحیح بین منبع و مقصد ایجاد شود. یکی از مهمترین صفات یک سیستم ایمن ، پایداری ارتباط بین یک زوج گره ی بی سیم در محاورات میباشد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " حفظ پایداری مسیر در صورت بروز خطا در گره، در شبکه های موردی (MANET) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفظ پایداری مسیر در صورت بروز خطا در گره، در شبکه های موردی (MANET)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2013
کد محصول
1000400
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
485 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mobile Ad Hoc Networks
Path Stability
Node Protection

تاریخ انتشار در سایت: 2013-12-17
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید