Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری

ترجمه مقاله در مورد محاسبات ابری آماده دانلود است. امروزه سرویس محاسبه ی ابری نه تنها موجب شکل گیری مجدد حوزه ی سیستم های توزیع شده گردیده است، بلکه به صورت اساسی منجر به تغییر روش های محاسبات در پروسه های شغلی نیز شده است.

چکیده

امروزه سرویس محاسبه ی ابری نه تنها موجب شکل گیری مجدد حوزه ی سیستم های توزیع شده گردیده است، بلکه به صورت اساسی منجر به تغییر روش های محاسبات در پروسه های شغلی نیز شده است. از آنجایی که محاسبه ی ابری مجهز به ویژگی های پیشرفته ی زیادی می­باشد، ولی در عین حال معایبی در آن وجود داشته که نسبتاٌ هزینه های محاسباتی سنگینی را برای هر دو سرویس های ابری خصوصی و عمومی تحمیل می­کند. حوزه ی محاسبه ی سبز نیز اهمیت رو به افزایشی در دنیایی با منابع محدود انرژی ، که روز به روز بر تقاضای استفاده از این منابع نیز افزوده می­شود، دارد. در این مقاله، سعی شده است تا چارچوب جدیدی به منظور بهبود معماری های محاسباتی ابری ارائه شده است. با استفاده از تکنیک های زمانبندی آگاه از نظر میزان انرژی، مدیریت منبع متغیر، مهاجرت زنده و طراحی ماشین مجازی کمینه، بهره وری کلی سیستم به میزان زیادی بهبود یافته و مراکز داده ای مبتنی بر سرویس ابری نیز کمترین سربار کارائی را متحمل شده اند.

1-مقدمه

سالیان سال است که فعالان حوزه ی علوم کامپیوتر، به پیش بینی ظهور یک سرویس محاسباتی مبتنی بر سودمندی پرداخته اند. تاریخچه ی این مفهوم، بر می­گردد به سال 1961 میلادی که جان مک کارتی، آنرا در دانشگاه MIT معرفی کرد:

"در صورتی که کامپیوترهایی که من مد نظر دارم، به کامپیوترهای آینده مبدل گردند، ممکن است روزی فرا رسد تا محاسبات به صورت عمومی، مشابه با سیستم تلفن سازماندهی شود... سودمندی کامپیوتر، می­تواند مبنای صنایع جدید و مهم را تشکیل دهد.

اخیراٌ، سخت افزارها و نرم افزارهایی برای پشتیبانی از مفهوم محاسبه ی سودمندی در مقیاس بزرگی عرضه شده است. مفاهیم الهام گرفته شده به وسیله ی محاسبه ی سودمندی، اخیراٌ با نیازمندی های استاندارد Web 2.0 ترکیب شده، تا سرویسی به نام محاسبه ی ابری را ایجاد کند[2],[3]. محاسبه ی ابری به صورت زیر تعریف می­شود:

یک جریان محاسباتی توزیع شده در مقیاس بزرگ، که سرشار از قدرت و پلت فرم و سرویس های  محاسباتی مدیریت شده، مقیاس پذیر، مجازی و انتزاعی است، که از طریق اینترنت، سرویس هایی را مبتنی بر تقاضای مشتریان به آنها تحویل می­دهد.

با توجه به اینکه تکنولوژی های محاسباتی توزیع شده، مانند سرویس های ابری در حال رایج شدن می­باشند، وابستگی به منبع انرژی نیز در حال افزایش است. در حال حاضر تخمین زده شده است که مراکز داده ای، 0.5% از کل انرژی الکتریسیته در دنیا را مصرف می­کنند[4] و اگر سطح این تقاضا افزایش پیدا کند، در سال 2020 میلادی با بحرانی اساسی روبرو خواهیم شد. در سال 2005 میلادی، کل مصرف انرژی برای سرور ها و واحد های خنک کننده، حدود 1.2% از مصرف انرژی کل ایالت متحده تخمین زده شده بود که هر 5 سال نیز  افزایش دو برابری داشته است[5],[6]. اغلب انرژی استفاده شده در جامعه ی امروزی، از سوخت های فسیلی ایجاد می­شود، که متأسفانه انتشارات گاز مضر کربن دی اکسید را به دنبال دارد. بنابراین ضروری است تا بهره وری و قابلیت پایداری مراکز داده ای بزرگ را بهبود داد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Green Computing
سال انتشار
2010
کد محصول
1000525
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Cloud Computing
Green Computing
Virtualization
Scheduling

تاریخ انتشار در سایت: 2014-01-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید