Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری

ترجمه مقاله درباره بانکداری اسلامی، اماده دانلود است. هدف این مقاله در تعیین عواملی است که رفتار جامعه مسلمان را در کاربرد خدمات بانکداری اسلامی در Surakarta تحت تاثیر قرار میدهند.

چکیده

هدف این مطالعه در  تعیین عواملی است  که رفتار جامعه مسلمان را در کاربرد خدمات بانکداری اسلامی در Surakarta تحت تاثیر قرار میدهند . جمع آوری داده ها از طریق توزیع پرسشنامه انجام میشود . در مجموع ، 220 پرسشنامه توزیع شد و 198 پرسشنامه برگردادنده  شد (نسبت  بازگشت 90٪). تجزیه و تحلیل ها با استفاده از روش سلسله مراتب رگرسیون انجام شد. نتایج استنباطی تجزیه و تحلیل نشان داد که نگرش اثر  قابل توجهی دارد  . نفوذ اجتماعی در مراحل اولیه بررسی بسیار مهم است، اما در مرحله بعد همانند  قیمت گذاری و دانش از بین میرود . هر دو متغیرها به عنوان اعتدال در نظر گرفته میشوند که نمی توانند رابطه بین نگرش ها و تأثیرات اجتماعی را با هدف کاربرد  بانک های اسلامی بیان کنند . متغیر دانش یک متغیر قابل توجهی در تحت تاثیر قرار دادن استفاده از بانک های اسلامی، به  منظور جایگزین نفوذ اجتماعی به عنوان متغیر مستقل میباشد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2- توسعه فرضیه

1-2-نگرش

2-2-نفوذ اجتماعی

3-2- هدف رفتار

4-2- دانش

5-2- قیمت گذاری

3- روش تحقیق

1-3-جمعیت و نمونه

2-3- ابزار تحقیق

3-3- بررسی

4- نتایج

5- نتیجه

6- مفاهیم نظری

7- مفاهیم مدیریتی

8- محدودیت ها و توصیه ها

1-مقدمه

در سال های اخیر، بانکداری اسلامی اندونزی نام "سریعترین صنعت در حال رشد" را به خود اختصاص داده است . مجموع دارایی های بانک های اسلامی قادر بوده که ​​رشد متوسط 36.2٪ درصدی را بطور سالانه  در 5 سال گذشته دارا باشد که  ، رشدی بالاتر از صنعت مالی اسلامی جهانی است که  در محدوده 15-20٪ است . متاسفانه، بخشی از بانکداری اسلامی به کل دارایی بالغ بر  Rp.104 تریلیون را که تنها 3.39 درصد از کل دارایی های بانکی ملی است  به دست آورد. این بدان معنا است که مشارکت عمومی در توسعه بانکداری اسلامی هنوز هم بسیار اندک است. این بسیار نگران کننده است، با توجه به این که نزدیک به 90٪ از جمعیت اندونزی متشکل از 237.6 میلیون نفرند که  در حال حاضر مسلمان هستند. چرا که اکثریت مردم مسلمان اندونزی علاقه کمتری به استفاده از خدمات بانکداری اسلامی دارند ؟ این مطالعه بدنبال یافتن  پاسخی برای این سوال است . مشارکت جامعه در استفاده از خدمات بانکی شریعت شامل نگرش ها، فرآیند تصمیم گیری و رفتاراست . تحقیقات زیادی  بر نگرش و رفتارصورت گرفته  که دسترسی به بانکداری شریعت را ممکن ساخته است . تحقیقی که توسط 300 دانشجوی کارشناسی ارشد در سه دانشگاه در در valley KLANG، یعنی دانشگاه اسلامی بین المللی مالزی ، دانشگاه Teknologi MARA و دانشگاه پوترای مالزی صورت گرفته ، نشان داد که نگرش و تاثیر اجتماعی یک ساختار معتبر در توضیح پذیرش فردی محصولات مالی اسلامی است. در اوائل ، این مطالعه نشان داد  مشتریانی که  بانک های اسلامی را انتخاب میکنند نه تنها تحت تاثیر مذهب بلکه تحت تاثیر قیمت گذاری محصولات بانکداری اسلامی قرار نمی گیرند .....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1000547
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
386 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی , حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



attitudes
knowledge
intentions
Moslems community
Islamic banks

تاریخ انتشار در سایت: 2014-01-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید