Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: مسئولیت اجتماعی شرکت ها و اجتناب از مالیات : دیدگاه و بازتاب ها

ترجمه مقاله درباره مسئولیت اجتماعی شرکت ها، اماده دانلود است. این مقاله پاسخی به Sikka’s ‘Smoke and Mirrors و مسئولیت اجتماعی شرکت ها و خودداری از پرداخت مالیات است.

چکیده

این مقاله پاسخی به Sikka’s ‘Smoke and Mirrors و مسئولیت اجتماعی شرکت ها و خودداری از پرداخت مالیات است. ما بر این باوریم که Smoke and Mirrors (از این پس به صورت S & M نوشته میشود ) به شناسایی حیطه ای  با اهمیت قابل توجه میپردازند، اما به دلایلی میتواند گمراه کننده و مشکل ساز باشد. اولین دلیل این است که، تمایز مهم میان اجتناب از مالیات و فرار از پرداخت مالیات را تفسیر میکند. علیرغم کاربرد اصطلاح (اجتناب از مالیات در عنوان) برای نتیجه گیری، این مقاله غالبا متکی بر تعداد انگشت شماری از نمونه های مربوط به تقلب، فریب و فساد است، که معمولا رفتارهایی همراه با" فرار از پرداخت مالیات " هستند. در رابطه با مسئولیت اجتماعی شرکت ها، باید توضیح دهیم که چرا این تمایز حاثز اهمیت بوده و مسیرهایی را برای تحقیقات آینده در این زمینه پیشنهاد میکند. دلیل دوم این است که، مقاله ی Sikka تحقیقات وسیع موجود در انطباق مالیاتی، اجتناب از مالیات شرکت های بزرگ و ارتباط آن با CSR را نادیده می گیرد. دلیل سوم، گزارش نادرست آمارهای کلیدی در شکاف مالیاتی انگلستان و ایالات متحده است که در نهایت، گفتگوی قویتر در مورد واکنش قابل توجه به اجتناب از مالیات شرکت های بزرگ را حذف میکند، که توسط سازمان های مالیاتی متعدد و سازمان های بین المللی مانند سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ترویج یافته است. در حالی که در مقاله حاضر، علاوه بر بیان مزایای S & M، به بیان مشکلات ذکر شده در بالا و جستجوی راه حلی برای آنها و شناسایی مناطق دیگری از نگرانی و تشویق بیشتر در این زمینه میپردازیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه و انگیزه

2- اهمیت تمایز بین اجتناب از مالیات و فرار از پرداخت مالیات

3-رویکرد تمایز بین اجتناب و فرار مالیاتی در S&M

4- S&M، ادبیات پژوهشی را در مورد پیروی از مالیات شرکتها مدنظر قرار نمیدهد

5- نمونه ها، آمارها و حذف هر گونه بحث در مورد خط مشی در S&M

6-نتیجه گیری از سخنان

1-مقدمه و انگیزه

این مقاله پاسخی به مقاله اخیر سیکا ( مسئولیت های اجتماعی سازمانها و اجتناب از مالیات ) است که در مجلات علمی منتشر گردید. در بخش 4 از s&m بیان شده که هدف مقاله، ارائه پژوهشی تشویقی به خواسته های شرکت های اجتماعی مسئول انجام شده توسط بررسی وظایف مالیاتی شان و پرداخت مالیات های توافقی دموکراتیک است که ارائه دهنده litmus test برای ادعا های مسئولیت های اجتماعی است. در بخش 1 از s&m ادعایی وجود دارد که آن را مورد بررسی قرار میدهمیم از این جهت که توجه علمی نسبتا کمی بع پرداخت مالیات های توافقی دمکراتیک صورت گرفته است. در بحث ساخت هرآنچه که در دستیابی به نتیجه گیری حاثز اهمیت است، که در رابطه با شرکتهایی است که راهکارهایی را برای اهداف مناسب در جهت سرمایه گذاری بر سرمایه های اجتماعی گسترش میدهد، در نتیجه s&m به توصیف تعدادی نمونه از شرکتهایی میپردازد که در فعالیتهایی شرکت میکنند که استانداردهای رفتاری را کاهش میدهند که ممکن است برای جامعه از نظر منطقی مورد انتظار باشد این نمونه ها که در s&m افزوده شده در برگیرنده انرون و، WorldCom و بانک Deutsche، که به عنوان نمونه هایی از فریب و کلاهبرداری و یا فساد شناخته شده اند. بسیاری از نمونه های ارائه شده در S & M نشان دهنده انواع مختلف جنبه های تقلب، فریب و یا فساد اند که به طور داوطلبانه توسط شرکت ها یا سازمان شناخته نشده اند. تعداد اندکی از نمونه های در s&m ارائه دهنده رفتارهای مرتبط با مالیات هستند که نمونه ای از فریب و کلاهبرداری نیستند. ما توصیه میکنیم که این نمونه ها اطلاعات و یا دیدگاه های اندکی را در رابطع به رفتارهای مرتبط با مالیات اکثر شرکتها و سازمانها ارائه میکنند که در نتیجه برای توجیه نتیجه های حاصله ناکافی اند. بعلاوه این نمونه ها توضیحات کمی را در رابطه با رفتارهای مالیاتی و روش های مسئولیت اجتماعی شرکتها ی اکثر ارگانها ارائه میدهد و اینکه چرا افشا و شفافیت میتواند برای اثبات ادعا های csr در شرکتها مهم باشند. این جای تأسف دارد  که S & M باعث این رویکرد میشود. ما با S & M موافقیم که رفتار مربوط به مالیات شرکت ها و سازمان های دیگر ممکن است در شرایط خاص، هر دو به عنوان یک تست لیتموس عمل کنند وقتی که ادعای مسئولیت اجتماعی شرکت ها ی خاص و پرداختن به مباحث مختلف علمی را مورد نظر قرار میدهد. به هر حال، محتوا و تنور S & M، و همچنین روش استدلال و مفروضات گفته نشده که در حال حاضر در S & M ظاهر شده اند، عدم استناد به ایجاد مقاله های علمی نظری و تجربی، کاربرد گزارش های بی همتا، تفسیر نادرست بر شکاف آمار مالیات موجود و عدم وجود هر گونه بحث در پاسخ به سیاست های دولت ها و سازمان های مالیاتی،  کاستی های شدیدی هستند. در این پاسخ، ما به چند جنبه از S & M رسیدگی میکنیم که، وقتی با هم آورده میشوند، باعث ایجاد سوال هایی در رابطه با قابلیت اطمینان از نتیجه گیری ارائه شده است و نشان می دهد که روش پژوهش به کاربرده شده به منظور شناسایی تعدادی از مسائل مهم ست که در رابطه با این بحث با شکست مواجه شده اند. . . .

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " مسئولیت اجتماعی شرکت ها و اجتناب از مالیات : دیدگاه و بازتاب ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مسئولیت اجتماعی شرکت ها و اجتناب از مالیات : دیدگاه و بازتاب ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting Forum
سال انتشار
2012
کد محصول
1000578
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
434 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی , حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Accounting firms
Corporate social responsibility
Tax avoidance
Tax evasion
Tax gap

تاریخ انتشار در سایت: 2014-01-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید